recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvbviewer og timefor.tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dvbviewer og timefor.tv

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 13:55
Er der nogle af jer der køre med Dvbviewer 5.0/recorderservice 1.23 (nyeste), også epg fra timefor.tv..?? bruger Xepg til at tilføje epg, men kan simpelthen ikke få det til at virke på disse versioner..
Før kørte jeg dvbviewer 4.95, recorder service 1.9.2, hvor det bare spillede max..
:/
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:42

Ja den ser sgu flot ud, sådan et abb. må jeg have. Og så har de alle logoer liggende til tv stationerne.

 
MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 07:46
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Er der nogle af jer der køre med Dvbviewer 5.0/recorderservice 1.23 (nyeste), også epg fra timefor.tv..?? bruger Xepg til at tilføje epg, men kan simpelthen ikke få det til at virke på disse versioner..
Før kørte jeg dvbviewer 4.95, recorder service 1.9.2, hvor det bare spillede max..
:/
 
Ja det kører hjemme hos mig. er ingen forskel fra tidligere versioner og nu.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 08:39
mærkeligt... Hvad gør jeg mon forkert :/ Har dobbelt tjekker alle indstillinger som brugernavn, kode, ip osv.
Når jeg laver en test import kommer den og siger "Error on importing EPG". "Error Unknown importing EPG"..
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 09:04
Fik den nu til at stoppe med fejlmeldingen.. (den skrev noget med overflow i loggen).. Fjernede et par programmer fra favoritlisten, så den ikke hentede så mange epg.
Nu køre den importen fint.. Dog kommer der stadig ingen ting i recorderservice. WHAT..
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Fik den nu til at stoppe med fejlmeldingen.. (den skrev noget med overflow i loggen).. Fjernede et par programmer fra favoritlisten, så den ikke hentede så mange epg.
Nu køre den importen fint.. Dog kommer der stadig ingen ting i recorderservice. WHAT..
 
husk på hvis du downloader filen for tit, at du maks må hente den 2 gange / dagligt iflg deres registre hos timefor.tv, men at du kan gå ind på hjemmesiden og nulstille counteren.
 
 
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:03
I know.. har husket at "nulstille" tælleren på timefor.tv.. Kan også se den fylder data i .XML filen, men intet i dvbviewer/RS. selv om den skriver succeded når man køre importen.. underligt
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:15
husk og stop/start recording services servicen når den er kørt for lige og lave et manuelt tjek.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:18
Har jeg gjort :/
 
De gange jeg har gjort de på "den gamle" version, har det bare været lige ud af landevejen.. Synes jo jeg gøre 100% det samme nu, men det virker bare ikke.. fatter det ikke
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:29
kan ikke lige komme på flere forslag...for har ikke haft de store issues, har kørt channel pairing og så under automatic i epg app'en trykket automatic og taget den cmd line den forslår og sat den i taskscheduler i windows og så har mit kørt lige siden...uanset version.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:34
De gange der har været lidt issues har jeg helt slettet min dvbviewer/recording services installation og lavet en ny inkl. scanning af kanaler mv, men det er sket 1-2 gange indenfor de sidste 3 år. Jeg har sikkert kunne fejlsøge de gange det er sket men har vurderet en fresh install tit har været bedre for ikke og bruge for megen tid på det.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:58
Din fremgangsmåde er 100% som min.. Som sagt har der aldrig været problemer med det, indtil nu :/
Køre en Hyper-V løsning, så har prøvet med en helt ny win7 maskine, dog samme problem.. hmm, er snart lost.. (Godt jeg stadig har min gamle server kørende med den funktionelle version :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu