recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd til valg at fladt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode råd til valg at fladt TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ckvist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Maj-2006
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd til valg at fladt TV
    Sendt: 18-Maj-2006 kl. 20:46

Hej,

Jeg vil gerne til at have et fladt TV, men hvad skal jeg vælge?

Mine krav er egentlig til at overse. Jeg er ikke typen der gerne giver 5K ekstra for at der sidder en eller anden dims på, man bruger en gang om året. På den anden side, jeg vil også gerne betale for en ordentlig billedkvalitet. Dog, billedkvaliteter til f.eks. 39.999,- findes i mine øjne ikke! :-)

Kravene... Tjaaa, havde engang et tv med PIP, med 2 tunere, brugte det aldrig, så det er ligemeget. Der skal selvfølgelig være 2 SCART stik. Det ville egentlig være rart hvis enten højttalerene er løse, eller der simpelt hen er stik,. så man kan sæte nogle til, så man har mulighed for at placere dem lidt til siderne for TV'et, men det skal IKKE kun være en monitor, der SKAL være forstærker i. Det med højttalereene er IKKE et krav!

Vi snakker TV et sted mellem 32 og 42 tommer... Med mindre der er tilbud på 52 tommer LOL :-)

Håber på gode konstruktive svar, og ikke på en religionskrigmellem LCD og PLASMA. De har vist begge lidt burn-in problemer, som vist i begge tilfælde kjan afhjælpes ved ikke at køre med for høj kontrast det første stykke tid.

På forhånd mange tak for svarene!

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 21:22
Et supergodt fjernsyn at kigge efter, er JVC's LT-37M60 til ca. 19.000,- eller evt. en af deres seneste modeller fra i år.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2006 kl. 22:14

Man snakker meget om HD og True HD ... altså opløsninger der når op på de 1960 eller lign...

Mange har valgt at springe på nu, men hvis man vil have den fulde oplevelse bør man så ikke vente lidt og så se om de ikke begynder at komme?

Der er et fælleskøb projekt på en med True HD...

Any one?

Casper

Mvh.

Casper
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 10:37
Spørgsmålet er om du overhovedet kan se forskel på f.eks. et 1366x768
panel og et 1920x1080 panel.

Det kommer jo an på skærmens størrelse og hvor tæt du sidder på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu