recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - box '(primært) til netflix..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

box '(primært) til netflix..

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kurgan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurgan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: box '(primært) til netflix..
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:38
Jeg kigger på at købe en box til min gamle far så han kan se Netflix .

Jeg har kigget på lidt forskellige muligheder, wd tv box, goflex tv, apple tv og roku.

Men når der nu er et forum med en masse mennesker der ved noget om det, så vil jeg jo lige høre jeres mening.

mvh
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:44
WDTV live fungerer OK til netflix. Lidt bøvlet at lave søgninger med piletasterne dog.
 
BS
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:51
jeg har en til salg hvis det er Western Digital WD TV Live G3
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
kurgan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurgan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:32
men man får den sædvanlige gallery oversigt (action, serier, nye osv) ?

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:51
Yepp
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
kurgan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurgan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:19
jeg er stadig 'lun' på roku , men hvad skal den wd'er koste?

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 08:33
500 kr
Oprindeligt skrevet af kurgan kurgan skrev:

jeg er stadig 'lun' på roku , men hvad skal den wd'er koste?

Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 08:48
Jeg vil anbefale en apple tv 3.   Utrolig nem at have med at gøre.

Udover meget lavt strømforbrug. Og fylder næsten intet.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 08:58
men med en wd live kan man afspille alle formater , det kan man ikke på apple tv3 bare lige så du ved det hvis den skal bruger til en nas server også ..
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 09:04
Helt enig at andre bokse kan meget mere, men trådstarter havde kun et ønske om netflix intet andet andet.

Og når der står "gamle". Så er det nok ikke de store torrent / nas løsninger der søges.
Til top
kurgan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurgan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 09:08
ja jeg har også kigget på apple tv, min holdning er lidt at hvis jeg ikke finder en anden god løsning, så bliver det apple..

mht mediefiler så er det ikke det vigtigste, men det ville naturligvis være rart hvis han kunne se fotos og hjemmevideoer, uden at skulle slås med itunes.

er der ikke nogen der har erfaringer med goflex og roku?
Til top
flemmingkirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemmingkirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 12:02
WDTV LIVE boksen er perfekt til NETFLIX og den kan køre 1080p/24fps og den er overhovedet ikke bøvlet at søge med, du sætter bare et trådløst tastatur til. Den kan mange andre ting også. Smile
Flemming Kirk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu