|
Stationær til almindelig brug |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2013 kl. 19:05 |
Hej alle
jeg er på jagt efter en stationær computer som ikke er alt for dyr. Maks 3500-4000, billigere hvis det kan lade sig gøre. Det som den skal bruges primært til er at surfe på nettet, og spille de spil der findes på Facebook, som f.eks. farmville 2. De slags spil kræver en virkelig god grafik i computeren, noget 3D acceleration m.m. Og samtidig skal den også være hurtig nok - dvs. man skal ikke vente flere sekunder før et program åbnes. Full-HD er også en mulig krav, da jeg vil købe en full-hd skærm til - kan se at de er faldet rimeligt meget ned i pris. Computeren skal bruges af min mor. Jeg har ikke fulgt med i udviklingen, så ved ikke mere hvad der er godt af hardware, modeller, producenter. Så har i forslag til hvad der kan købes der opfylder disse behov? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan få en yderst kapabel stationær Vision Family PC, med Win 7 64bit installeret - til lige over 4000 kr. hos mm-vision.dk ! Jeg ville måske spare 299 kr. mere sammen og så få sat 4GB ram mere i !
De leverer - udover en gennemtestet PC med gode kendte hardware komponenter - 2 års fuld garanti og yder en fortræffelig service og support.
Som mange andre netbutikker kunne lære af.
![]() Er selv den glade og yderst tilfredse ejer, af en af deres noget kraftigere og dyrere Vision Monster PC'er.
Den har kørt hurtigt, smooth og klippe stabilt i snart 1½ år.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vent til at ALDI igen har en Medion computer på tilbud. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |