recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Mine indlæg"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Mine indlæg"

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 11:57

.



Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:28
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej alle.

Jeg har lige lavet en ny test:


Kan jeg få noget feedback.

Af respekt for serverens performance, kigger den lige nu kun én mdr. tilbage. 

Men er det i den retning den skal være?

Jeg synes det er godt på den måde.


Venlig hilsen
KB
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:38
Hvis i kigger op i toppen af menuen, er der ude til højre nu tilføjet en "Mine Emner".

Vi er stadig igang med at lægge den ind på nogle sider (også de mobile)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:47
Det virker fint herThumbs Up
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 18:46
hm, den har så åbenbart den bieffekt, at den resetter det,  der holder styr på hvornår du sidst loggede på. Hvis man går ind på Aktive emner, vil man få vist de emner der er "bevægelse" på siden du sidst var aktiv på recordere. Når man så har været inde på mine emner, bliver Aktiv emner resat til  nu....
mvh Christian
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvis i kigger op i toppen af menuen, er der ude til højre nu tilføjet en "Mine Emner".
Det er smukt! Tusind tak! Hug
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 23:57
Perfekt.

Med hensyn til Christians problem med aktive emner:
Jeg har altid haft lidt problemer med, at emner blev markeret ulæste, selv om jeg ikke havde læst dem (endsige havde været logget på, siden de blev skrevet). Jeg ved ikke, om det er en variant af det, du ser.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Med hensyn til Christians problem med aktive emner:
Jeg har altid haft lidt problemer med, at emner blev markeret ulæste, selv om jeg ikke havde læst dem (endsige havde været logget på, siden de blev skrevet). Jeg ved ikke, om det er en variant af det, du ser.
Der har altid været lidt småproblemer med funktionen, indimellem opfører den sig lidt underligt. Som regel virker den nu OK.
 Men man kan vel sige at den nye "Mine indlæg" ikke bør have indflydelse på noget med "Aktive emner" overhovedet. Nu virker den jo som 'marker alle som læst' ....
mvh Christian
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvis i kigger op i toppen af menuen, er der ude til højre nu tilføjet en "Mine Emner".

Vi er stadig igang med at lægge den ind på nogle sider (også de mobile)
 
Det er ellers smukt... jeg er ikke kommet så langt i at kigge det kode du sendte til mig, jeg blev pludselig "arbejdsramt" i de timer jeg skulle have bruget Smile
 
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Med hensyn til Christians problem med aktive emner:
Jeg har altid haft lidt problemer med, at emner blev markeret ulæste, selv om jeg ikke havde læst dem (endsige havde været logget på, siden de blev skrevet). Jeg ved ikke, om det er en variant af det, du ser.
Der har altid været lidt småproblemer med funktionen, indimellem opfører den sig lidt underligt. Som regel virker den nu OK.
 Men man kan vel sige at den nye "Mine indlæg" ikke bør have indflydelse på noget med "Aktive emner" overhovedet. Nu virker den jo som 'marker alle som læst' ....
 
Det sjove er at problemet er forskelligt fra browser til browser også!
 
Det er helt sikkert noget sessions-styring/cookie styring der fåkker en smule op.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:47
Hvis man klikker på Subject (eller et andet sted) burde den hoppe til indlægget man selv har skrevet - ikke til første besked...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Oprindeligt skrevet af anoz anoz skrev:

Men det kan da godt være, at jeg står alene med den holdning... 

Nej.


+1
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu