|
Projektor fra eBay? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Henrikmh
Bruger Oprettet: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2013 kl. 21:04 |
Jeg er på udkig efter en projektor. Mit budget hedder 10-15.000kr, og jeg havde derfor kig på en Epson TW 6100.
Jeg opdagede dog her i dag, at en del projekterer kan købes væsentligt billigere på den engelske eBay. Eksempelvis: JVC X-35 til 16.500 http://www.ebay.co.uk/itm/JVC-DLA-RS46U-D-ILA-Home-Cinema-Projector-50-000-1-1080P-HD-/271155709420?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Projectors&hash=item3f2223c5ec Epson TW-9100 til 15.500 http://viewitem.eim.ebay.dk/Epson-Powerlite-5020UB--EHTW9100-3LCD-Home-Cinema-Projector-1080P-HDMI/261179665845/item Er der nogen der har erfaringer med at købe projekter igennem denne sælger? |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uanset hvad får du nok en pokkers ballade hvis den skal repareres, eller har fejl fra starten.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4702 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Henrikmh. Prøv at se andre kunders feedback ved først at klikke på navnet 'ukprojector' og så på 'see all' i højre side. Og til sidst klik på tallet 17 i 6 months kolonnen. Så kan du se 17 utilfredse kunder, men det er mellem 6 og 12 måneder siden. Måske er det blevet bedre siden? Men måske bør du også se på de 26 neutral? Hilsen Carsten. |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes også det er væsentligt at notere sig de 3058 tilfredse handler indenfor de sidste 6 måneder.
|
|
Henrikmh
Funktioner
Tak(0)
|
Ja feedback'en ser ganske fornuftig ud de mange handler taget i betragtning synes jeg. Dem som er utilfredse er vidst primært noget med leveringstid m.v.
Har dog bemærket at det ser ud til at være amerikanske modeller de sælger, så de giver jo lige lidt udfordringer i forbindelse med eks. garanti. Må undersøge hvordan reglerne er mht. elektronik forsikring på det punkt. Det er helt sikkert en chance at tage i forhold til en dansk forhandler. Hvis jeg skal op i den prisklasse vil alternativet for mig dog være at købe brugt, og det medfører jo også altid en vis risiko.
|
|
palle2612
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
PAS PÅ..
Hvis du læser det med småt kan du se at du risikere at det kommer fra USA.. De skriver yderligere at de IKKE påtager sig ansvar for evt. told/afgift.. Synes også det står at de sender fra USA de næste par uger.. = DYRT..
|
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik du bestilt den?
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
What??? (*For the next few weeks all items will ship from the US. We will be covering all duties and taxes and ship FEDEX priority so you will have your item in 2-4 business days., please do not hesitate to contact us with questions of any sorts) |
|
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Interessant, men hvis du klikker på deres "About us", "Shipping, returns & Warranties" eller "Frequently asked questions" står der bare "Comming soon". Det ville jeg ikke være tryg ved!!
Reelt aner man ikke hvem, eller hvor man skal kontakte hvis der er nogle problemer
|
|
---------------------
Thomas K |
|
Henrikmh
Funktioner
Tak(0)
|
Bekager jeg ikke lige fik vendt tilbage.
Jeg kontaktede dem for at høre nærmere omkring problemer mht. told og moms. Som det fremgår af deres annonce siger de jo, at de dækker alle udgifterne. Det gør de så åbenbart kun hvis den sendes til UK. Jeg hørte så, om det ikke var muligt at få sendt den fra UK ti DK, eftersom vi jo så er inde for EU's indre marked. Kommunikationen med dem var dog fuldstændig håbløs, og de svarede bare med enkelte one-liners på mine relativt lange e-mails. Så de virkede ganske useriøse, så jeg droppede det.
|
|
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget fornuftigt.. Ellers kan man jo altid smutte til USA og "smugle" den hjem. Man sparer omkring 10k! Jeg fatter ikke hvorfor den amerikanske version af EH-9100(W) har THX-calibrering og ikke i Europa? Tror I garantien stadig gælder i EU hvis man har købt produktet i USA?
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne bruge disse: Mener der er mange som har købt tablets derigennem. Man kan se i deres feedback (på ebay) at de faktisk betaler kundernes udgifter til told osv.. værd at tage med.. og det er meget generelt for sælgere på ebay at de ikke skriver en halv side.. det er min erfaring via den Amerikanske version.. men jeg er aldrig ´blevet snydt af den grund.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |