|
ELAC show hos Topsound/HIFI Forum |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2013 kl. 11:00 |
![]() http://www.lydogbillede.dk/nyheter/elac-show-hos-hi-fi-forum/
Redigeret af Hother - 09-Marts-2013 kl. 11:30 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm. Det gad jeg godt. Skal lige tjekke arbejdsplan på mandag
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
God idé - og i givet fald, god fornøjelse ![]() Og meld meget tilbage
![]() Redigeret af Hother - 09-Marts-2013 kl. 18:18 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Dem skal jeg da høre :)
|
|
![]() |
|
Det kan jeg da godt forstå. Selv ville jeg moderlig gerne høre FS 507, men jeg har ikke mulighed for at være på pletten den aften
![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Jeg kan desværre ikke komme det er skoledag.
![]() |
|
![]() |
|
Og for at forberede de heldige deltagere lidt på demoen, så er her endnu en tysk anmeldelse af FS 407.
![]() http://www.hifistatement.net/de/tests/item/1102-elac-fs-407 Jeg skal stærkt understrege, at det ikke er undertegnede der har skrevet anmeldelsen. Det skriver jeg fordi forfatteren til anmeldelsen oplyser, at dette er højtalere som han kan blive gammel sammen med. Jeg har jo selv skrevet, at mine nye FS 407 Elac er mine "Otium" højtalere
![]() Redigeret af Hother - 10-Marts-2013 kl. 11:20 |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Har sendt dem en mail men har ikke hært tilbage - så der er nok ikke plads....
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jeg har også sendt dem en mail i sidste uge uden at have fået svar tilbage.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Var forbi Hifi Forum i går og der kommer mails tilbage med bekræftelser mandag.
|
|
![]() |
|
Bakken åbner i dag så det kan blive lidt besværligt at til Topsound
|
|
![]() |
|
Jeg håber bare, at deltagere vil vende tilbage med deres indtryk
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |