recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Mediecenter

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Mediecenter
    Sendt: 14-Marts-2013 kl. 23:56

? GHz Quad Core AMD Processor
Gigabyte bundkort med onboard grafikkort med HDCP og HDMI
6GB Ram
320GB Harddisk
D-Link Wireless-N Netkort
Onboard 10/100/1000 Netkort
4 x DVB-T/C Hybrid tunere med fælles CI slot (alle fire tunere kan anvende samme CAM/kort til at dekryptere kanaler samtidig)
- Digital Devices Octopus PCIe controller (kan hoste op til 8 tunere)
- Digital Devices CI slot
- 2 x Digital Devices DuoFlex CT tunere
Onboard 7.1 Surround lydkort med både analog og digital udgang
Thermaltake DH 102 HTPC Kabinet med indbygget touch farveskærm foran der både kan virke som display/equalizer/tastatur indbygget fjernbetjeningsmodtager , fjernbetjening medfølger (IMON system)
Blu-Ray drev

Windows 7 Media Center hvortil der er installeret codecpack, Total Media Theatre til Blu-Ray MyMovies til afvikling af film gemt på NAS, AnyDvd HD

HBO 5000

Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 18:34
ville du være interesseret i måske at sælge dvb-c tunerne for sig ?
KBH/Amager
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af explodedk explodedk skrev:

ville du være interesseret i måske at sælge dvb-c tunerne for sig ?


Det er slet ikke utænkeligt, men alt kommer jo an på prisenSmile
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2013 kl. 19:21
Pris for kabinet?
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 13:02
Det eneste jeg kan tænkes at sælge særskilt, er tunerne.
Har ikke lyst til at skulle sælge den af mange omgange og måske brænde inde med komponenter.
Men giv et bud på hele maskinen, eventuelt uden tunere, så må vi se om vi kan blive enige.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 17:42
OK - jeg er ikke interesseret i hardware som jeg ikke engang kan læse mig frem til hvad er.. 
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 17:58
Hvad mangler du svar på?...
Den eneste grund til jeg ikke har skrevet mere er, at jeg ikke har haft den tændt længe.
Var min plan at dumpe et udtræk fra Everest, så man kan se alt.
Bare ikke fået gjort det endnu.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 18:07
Af den simple grund du bare skriver 4 kernet AMD CPU og Gigabyte bundkort som er klar til en APU. Der er meget ude på markedet som tilsvarer netop det og i vidt forskellige prisklasser.

Du har med andre ord skrevet du har en bil til salg som er rød. Så er det op til os andre at gætte på om det er en ferrari eller en Hyundai.
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 19:44
Well, du er velkommen til at hænge på til jeg får undersøgt det.
Hvor neget ville du give for kabinettet løst, hvis det var?
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 21:20
Uden at kunne sige det med 100% sikkerhed endnu, er jeg overbevist om det er det her mobo der er i: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2758

Redigeret af sirgadget - 16-Marts-2013 kl. 21:20
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

? GHz Quad Core AMD Processor
Gigabyte bundkort med onboard grafikkort med HDCP og HDMI
6GB Ram
320GB Harddisk
D-Link Wireless-N Netkort
Onboard 10/100/1000 Netkort
4 x DVB-T/C Hybrid tunere med fælles CI slot (alle fire tunere kan anvende samme CAM/kort til at dekryptere kanaler samtidig)
- Digital Devices Octopus PCIe controller (kan hoste op til 8 tunere)
- Digital Devices CI slot
- 2 x Digital Devices DuoFlex CT tunere
Onboard 7.1 Surround lydkort med både analog og digital udgang
Thermaltake DH 102 HTPC Kabinet med indbygget touch farveskærm foran der både kan virke som display/equalizer/tastatur indbygget fjernbetjeningsmodtager , fjernbetjening medfølger (IMON system)
Blu-Ray drev

Windows 7 Media Center hvortil der er installeret codecpack, Total Media Theatre til Blu-Ray MyMovies til afvikling af film gemt på NAS, AnyDvd HD

HBO 5000



Fik du solgt det?
Ellers er jeg interesseret i Digital Devices CI slot.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 17:20
Hej Jesper.

Jeg fik solgt selve maskinen, men har beholdt alle tunerne, kabler hertil og CI slot, da ham der købte maskinen ikke var interesseret i tunerne.

Så de er stadig til salg, da jeg ikke pt. har alverden at bruge dem til.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu