recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer vsx s500 + Yousee boks = Lilla skærm.!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer vsx s500 + Yousee boks = Lilla skærm.!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stewin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2012
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stewin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer vsx s500 + Yousee boks = Lilla skærm.!!
    Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:33
Jeg har seriøst brug for hjælp...

Jeg har lige fået Yousee, og i den anledning også en yousee plus boks. Der opstår bare lige et lille problem når jeg køre den via HDMI ind i min Pioneer vsx s500, og derfra videre til fjernsynet. Billedet får en lilla hinde på tv skærmen. Jeg kan så være heldig at få det fjernet ved at tænde og slukke for strømmen 3-6 gange, men så går der ca 10-20 min så bliver billedet lilla igen. 

Der er ingen problemer når jeg køre direkte fra Yousee boksen og ind i tv´et...

Findes der nogle kloge mennesker der kan komme med et bud på hvad der kan være galt ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:59

Hved ikke hvad der kan være galt, men du kan omgå problemet ved at bruge HDMI direkte til TVet, og lyd til Reciveren med Toslink.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
stewin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2012
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stewin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hved ikke hvad der kan være galt, men du kan omgå problemet ved at bruge HDMI direkte til TVet, og lyd til Reciveren med Toslink.

Vil dette være det bedste alternativ ?  
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:41

Det er det eneste alternativ. Du får på den måde stadig det bedste udbytte af både billede og lyd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu