|
Se længde og dimensioner på MKV filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 15:45 |
Windows Explorer kan vise længde og dimensioner på de fleste typer videofiler, men ikke på MKV filer. Findes der et program el. lign. der gør det muligt at få vist disse ting i Windows Explorer, så man ikke er tvunget til at gribe til eksterne programmer som f.eks. Mediainfo for at se disse oplysninger?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
akafester ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2011 Sted: Farum Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette program er helt fantastisk til det formål: link her
|
|
TX-P55VT60 - 2xPS3 - PS4 - Onkyo TX-NR 515 - Synology DS415+ - AppleTV 4 - iPhone 6S
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du har misforstået spørgsmålet. Jeg vil netop undgå eksterne programmer så som Mediainfo. Jeg vil gerne have oplysningerne vist direkte i Windows Explorer ligesom det er muligt med andre typer videofiler. Flemming
Redigeret af fltk - 20-Marts-2013 kl. 16:38 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |