recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min OPPO 105
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min OPPO 105

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Min OPPO 105
    Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:57
Så er den bestildt i TC

glæder mig allerede til den kommer, kodefri på både DVD og Bly-ray SÅDAN

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Så er den bestildt i TC

glæder mig allerede til den kommer, kodefri på både DVD og Bly-ray SÅDAN

Hilsen Jonas Bojer
Jamen stort tillykke med den lille ny, forstod bare ikke helt, at du skiftede fra 95 - 105, der er ikke den helt store forskel på det som er vigtigt i en 95/105, det analogeSmile
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Tillykke, men hvad skal vi med denne tråd?


Jeg kommer til at teste den på lidt andre måder end de fleste andre gør. Jeg vil have andre "HIGH-end" maskiner forbi ;O)

Syntes slet ikke der er focus nok på lyddelen ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Jamen stort tillykke med den lille ny, forstod bare ikke helt, at du skiftede fra 95 - 105, der er ikke den helt store forskel på det som er vigtigt i en 95/105, det analogeSmile


105'eren er jo en totalt smækker high-end maskine. Den har ingen blæsere! Det er fuldstændig tosset. Sådan en ville jeg fandme gerne have.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 15:41
Især når den osse er til Bly-ray
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Jamen stort tillykke med den lille ny, forstod bare ikke helt, at du skiftede fra 95 - 105, der er ikke den helt store forskel på det som er vigtigt i en 95/105, det analogeSmile


105'eren er jo en totalt smækker high-end maskine. Den har ingen blæsere! Det er fuldstændig tosset. Sådan en ville jeg fandme gerne have.
Jo, men vi er  vel enige om, at den væsentligste forskel til BDP-93/103 er de fornemme Sabre Dac´s ikke sandt, og de er mig bekendt de samme om man vælger BDP-95/105. Smile
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:04
Den nye er også 25mm højere hvad mon der fylder extra?
 
Hilsen Jonas Bojer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Den nye er også 25mm højere hvad mon der fylder extra?
 
Hilsen Jonas Bojer
Jeg forestiller mig lidt mere luft "Indendørs" netop da der ikke er blæser, og så et par andre ting til Netflix og det øvrige af samme slagsSmile
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:22
Netflix fylder da ikke en disse mere. Det er den passive køling der tager ekstra plads.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Netflix fylder da ikke en disse mere. Det er den passive køling der tager ekstra plads.
Ahh, der vel et par dimser, men ellers skrev jeg jo kølingSmile
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 00:35
Hvilke "dimser" skal der bruges for at køre netflix som ikke kan varetages af den eksisterende hardware??
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 00:45
Ikke nogen. Det kræver højest en lillebitte DRM-chip.

Der har jo været Oppoer med Netflix i helt normal størrelse. Det ved Hother også godt.

Redigeret af Naiera - 26-Marts-2013 kl. 00:46
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu