recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fede HI-FI møbler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fede HI-FI møbler

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fede HI-FI møbler
    Sendt: 04-Maj-2013 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af aznhandles aznhandles skrev:

Jeg sælger 3x UNNU Sorte-stoflåger.... Skriv på min indbakke hvis det har interesse. 
Jeg sælger dem pga fejlkøb og kan ikke returneres hos HFK.


Hvad vil du sælge dem til ?
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 23:36
Jeg sælger 3x UNNU Sorte-stoflåger.... Skriv på min indbakke hvis det har interesse. 
Jeg sælger dem pga fejlkøb og kan ikke returneres hos HFK.
Til top
Laminat Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-December-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laminat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 19:58
Nu behøver det ikke at være et problem at bo på en ø Wink.

Skal selv have noget der kan rumme forstærkere og andet gods der fylder 19 tommer i dybden,
det eneste jeg har kunne finde til menneske penge er Monaco.

Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 19:17
Klaus: jeg tænker lidt ligesom det tv bord fra Bilka i hvid eller sort (kan ikke lige finde det på mobilen)

Laminat: tak for linket, dog skal det være her nær Køge
Hilsen Frederik :)
Til top
Laminat Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-December-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laminat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 16:47
Hej prøv Hansen møbler har moduler i mange størrelser,
Med en dybde op til 50 cm, og føres i sort / hvid Højglans /glas låger /glas plader mm,
serien er fra Tvilum møbler, og serien hedder Monaco.

Der er ikke så meget på hjemmesiden, men i kataloget er der uanede af muligheder.

Monitor audio Gx 200, GXC 150, RXFS, B&W PV1, Musical Fidelity M6 PRX, M6 PRE, M3 CD Yamaha RX-A820 LG BD390, Dune HD Smart H1, Luxman PD-350 T+A CD2000, Panasonic TX-L55WT50Y, Synology DS 411+II
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 16:45
I hvilken størrelse?

Jeg har selv et tv bord jeg er meget glad for med jalusilåger og masser af plads. Hvad har du brug for?

http://lintronic.dk/KLAUS.jpg

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 16:36
Ja undskyld. Flere der kan anbefale tv møbler?
Hilsen Frederik :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 16:20
Du skal ikke tro - du skal vide!

Når nu du ser nogle mål på et møbel, så prøv at forestil dig hvor stort det er. Din far har vel en tommestok du kan låne, så du kan se, hvor meget 20 cm er i højden?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:29
Tak :-) er ikke særlig god til at bygge eller kender nogle der er.
Disse mål skrev den anden bruger så troede det var stort nok ;-) men flere forslag søges. Gerne hvid eller sort højglans
Hilsen Frederik :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Det er jeg også interesseret i: Hejsa.

Tænkte at jeg lige kunne benytte mig af denne tråd. Da jeg har en efterspørgsel, og kan bare ikke finde det jeg søger, så jeg bruger lige jer herinde.

Leder efter et sort (helst sort højglans) lille tv bord. Målene skal være ca. B:120cm D:25-30cm H:15-20cm (jeg er lidt ligeglad med størrelsen, men for Treated)

så vil jeg meget gerne have låger med det stof hvor man kan stille sit grej så man kan bruge remoten igennem lågen.

Håber i kan hjælpe mig herinde, eller komme med fede ideér :)

Det ER din egen tråd LOL

Med en højde på 15-20 cm er der ikke plads til noget særligt Confused
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:


Leder efter et sort (helst sort højglans) lille tv bord. Målene skal være ca. B:120cm D:25-30cm H:15-20cm


Et bor der er 15-20 cm højt?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 12:59
Byg det selv?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu