recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fede HI-FI møbler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fede HI-FI møbler

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 21:47
Tak Klaus det havde jeg helt glemt at tjekke. Tjekker op på dette om lidt
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:13
Målene på Receiveren er: Dimensioner (B x H x D) 435 x 168 x 362.5 mm 
Så der skal selvfølgelig være plads til denne. Hvor mange møbler udelukker den?
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Guyver Guyver skrev:

Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Ellers så jeg lige da jeg surfede på nettet det her hos Bilka: 
http://www.bilka.dk/bolig/moebler/tvborde/star-tv-bord--37905500020(purchase_other_ds)

Til en pris på 1200.kr er dette ret fedt, men ved selvfølgelig ikke hvordan det virker i praksis.
Det er faktisk et superfedt bord. Købte det selv efter at have set det i en tråd herinde, hvor brugeren dog havde pillet fødderne af. Vil dog på det kraftigste anbefale at købe det i hvidt. Skørt at det kommer fra mig der er en "alt i sort" type. Den sorte matte virker billigere og samler støv som en i helvede, har haft tons af sorte møbler i mine teen år. Den hvide er mere stilet og blank, uden at reflektere lys. Det er self. en personlig preference. Sort er også cool.

Havde forventet det billigste skrammel, men når det først er samlet, så er det yderst stabilt og der er ikke sparet på skruerne. Man skal dog ikke forvente 43cm udstyr i side rummene, ikke engang hvis man fjerner lågerne og hængslerne og vil man have udstyr i side rummene, så er det frem med kop boret og bore maskinen, samt støvsuger, så der kan trækkes ledninger :)

Samtidig så er det lidt futuristisk i designet, eller groovy 70's stil om man vil, i stedet for det sædvanlige dallevalle gøjl.
Mange tak Guyver. Havde selvfølgelig glemt at se hvor meget mit udstyr fyldte hvilket gør der ikke er plads til den Cry Ellers havde jeg nok valgt denne. Vil være meget taknemmelig hvis du kan finde andre fede møbler i nærheden af Køge (også Roskilde og Næstved) som koster omkring 2000.kr helst ikke over, med fedt design og hvor der er plads med 44 cm i bredden og 17 cm højde (som minimum) 
Hilsen Frederik :)
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:37
Mht. Bilka bordet, så er bagpladerne i moduler, dvs. du under samlingen, kan vælge f.eks. den midterste bagplade fra. Det giver plads til en normal 43cm bredde forstærker, som derved kan rage lidt ud bagi. Glas hylden må man dog undvære, da der kun er forboret huller til at den kan sidde midt i. Det giver dog luft over forstærkeren. Begrænsningen ligger i, hvad du ønsker at koble til din nye forstærker. Beklager har ikke fulgt 100% med i dine valg, så kan ikke huske hvad du ellers har ønsket dig.

Blot lidt info til dit valg af bord. Kender desværre ikke andre løsninger i det prisleje, andet end det sædvanlige udvalg hos div. discount møbel handlere. God jagt :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:54
Det er helt i orden, er bare glad for at få hjælp :) Glaspladen er heller ikke vigtig så den har jeg ikke noget imod at undvære, det er mere skjulerne der er vigtige for mig.
Hvad mener du med begrænsningen ligger i tilkobling? 
Mange tak for du gad anbefale produktet :)

Her er hvad jeg ellers havde tænkt over (dog uden at se om der er plads) :

Samt:
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 22:55
Det første link fra tvbord.dk var en fejl. Så meget vil jeg ikke give, og det er lige på grænsen med det næste link fra tvbord.dk
Hilsen Frederik :)
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Det er helt i orden, er bare glad for at få hjælp :) Glaspladen er heller ikke vigtig så den har jeg ikke noget imod at undvære, det er mere skjulerne der er vigtige for mig.
Hvad mener du med begrænsningen ligger i tilkobling? 
Hvis du f.eks. kun har en forstærker og resten er mindre udstyr som kan være bag lågerne. Hvis du ville have afspillere og lign. i 43cm, så er der et problem med pladsen.
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:37
Havde tænkt mig at have Receiveren og Subwooferen derinde samt film. Er der ikke plads til det?
Hilsen Frederik :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:46
Du kan jo starte med at måle din subwoofer....... Nå ja, og så prøve at lukke den inde i en kasse og så lytte efter, hvordan den så lyder.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 00:03
Mål: (HxBxD): 380 x 270 x 360 mm, 
mål med fødder: (HxBxD): 395 x 270 x 360 mm

Og der er vel forskel på om subwooferen er i en papkasse eller bag en stof låge.
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 13:38
Er der flere der kan hjælpe? Og har alligevel ikke penge til subwoofer, så kravene er : plads til Receiver, ps3 og ca 50 film. ;-)
Hilsen Frederik :)
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 16:31
Har selv lige været denne jagt i gennem, mit valg endte her.
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49917387/#/S19917398

Jeg har smidt htpc og playstation ind i hver sit rum og forstærkeren oven på, det er jo ret lavt møbel, så det ser ikke voldsomt ud på nogen måde.

Mvh
Søren
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu