recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fede HI-FI møbler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fede HI-FI møbler

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 17:26
Det er også et fedt møbel, er der plads på 43 cm i længden på 1 rum?
Hilsen Frederik :)
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigBen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af fredekb fredekb skrev:

Det er også et fedt møbel, er der plads på 43 cm i længden på 1 rum?

Hvis du nu slår tænkeren til, så vil du kunne se på Ikeas beskrivelse, at møblet er 120cm langt. Der er to rum, så mon ikke de 43 cm går an?

Ville nok være mere bekymret for højden af rummene, men det spørgsmål er du nok allerede ved at skrive Evil Smile...
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 19:25
Undskyld den er gået lidt på ferie Embarrassed Tjekker lige højden senere
Hilsen Frederik :)
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 20:01
Højden er lige omkring 30 cm uden ben, så det er et ret "let" møbel.. Ved dog ikke om den findes i 1 rums version med de samme features..
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 23:17
2 rums versionen er fed nok, der skal også gerne være plads til bøger (da jeg ikke har andre steder at opbevare dem), film og musik. Kan jeg bruge Receiveren hvis der kommer et stofnet udover møblet?
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 23:26
Denne løsning er også ret cool: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S99895142/#/S99895142
eller denne: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19894556/
Skal dog lige have snakket med mine forældre om det bliver for meget med den ovenover tv'et, eller ved siden af. Er det muligt at få stoflåger som tilbehør, så jeg kan bruge fjernbetjening til PS3 og Receiver gennem net?
Hilsen Frederik :)
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 14:04
Altså du skal ikke regne med at kunne opbevare større mængder af ting, da både skuffer og rum er relative små. Men plads nok til ps3, htpc, osv.

I skufferne er filmene nød til at ligge fladt ned. Jeg valgte så at acceptere dette, da jeg stortset har alt liggende på computeren.

Ved ikke om stoflåger kan tilkøbes, ellers kan du skrive en mail eller tage ud og snakke med dem i ikea.

Men tog lige et billede så kan du få en fornemmelse af hvordan det kan se ud.

http://billedeupload.dk/images/TirbP.png


Har lige købt ind til det næste projekt, alle kabler skal gemmes væk :)




Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 19:11
Tak. Kan dog ikke undvære at have filmene på den alm. måde, med lidt over 20 film. Godt billede, men så bliver dette desværre for lille. Andre forslag modtages gerne :-)
Hilsen Frederik :)
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 22:41
Ikke flere? Ellers vil jeg nok vælge dem fra Bilka til 1200.kr
Hilsen Frederik :)
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 16:15
slettet

Redigeret af Treated - 06-April-2013 kl. 16:35
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 12:50
Det er jeg også interesseret i: Hejsa.

Tænkte at jeg lige kunne benytte mig af denne tråd. Da jeg har en efterspørgsel, og kan bare ikke finde det jeg søger, så jeg bruger lige jer herinde.

Leder efter et sort (helst sort højglans) lille tv bord. Målene skal være ca. B:120cm D:25-30cm H:15-20cm (jeg er lidt ligeglad med størrelsen, men for Treated)

så vil jeg meget gerne have låger med det stof hvor man kan stille sit grej så man kan bruge remoten igennem lågen.

Håber i kan hjælpe mig herinde, eller komme med fede ideér :)
Hilsen Frederik :)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 12:59
Byg det selv?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu