|
Ny projektor, godt valg? |
Besvar |
Forfatter | |
Christian (5500
Junior bruger Oprettet: 20-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Marts-2013 kl. 10:05 |
Hej jeg overvejer at købe denne projektor, spørgsmålet er, om det er noget værd?
Jeg har en Panasonic PT-AE700E projektor, men den skal have skiftet pære, og det er næsten ligeså bekosteligt som at købe den nye projektor, som jeg har linket til.
Jeg bruger hovedsageligt projektoren til at spille på fra en PS3 og se en film eller 2 en gang i mellem. Det drejer sig om denne billige Projektor: Raasdal LED100 http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led100-p-1529.html |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, du er bedre tjent med at købe en ny pære til din pt-ae700.
Den du linker til, er (som alle de andre projektorer fra cinama-shop) en no-name kinesisk projektor der ikke er pengene værd. Den har i øvrigt også ringere opløsning end din panasonic. Igen vil jeg sige at du ikke skal lade dig narre af snak om LED projektorer til så lav en pris. En "ægte" LED projektor er meget dyrere.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |