|
Jvc dla hd pæreskift |
Besvar |
Forfatter | |
Bimx70
Bruger Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2013 kl. 10:46 |
Er der nogen der har erfaringer med pærer til jvc
Jvc orginal vs oem pærer Evt steder hvor man køber pære til en rimelig pris |
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er med på en lytter, da jeg har budt på en brugt projektor, der snart skal have skiftet pæren. Der er vist en del af de billige pærer der ikke er pengene værd. Enten går de hurtigt i stykker eller også er der slet ikke nok lys i dem osv. Markedet svømmer vist nærmest i dårlige kopi pærer. Jeg læste i en anden tråd at Otto mere eller mindre tilråder at købe originale pærer fra troværdige forhandlere.... Jeg mangler så bare at finde ud af hvem de troværdige forhandlere er?
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
De her importeret JVC´er... Så mon ikke de kan hjælpe... Du bor trods alt ikke så langt der fra |
|
Bimx70
Funktioner
Tak(0)
|
Er godt klar over at man kan spørge jvc eller imagosonas
Men kender godt svaret"køb orginal pære" Men er interseret i om der nogen der gode erfaringer med oem pærer Der kunne jo nogen med gode erfaringer Er lidt at betale 3000 kr,når man have givet 4500 for projektoren |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Imago Sonas har en forhandleroversigt, som burde kunne give indsigt i hvem de troværdige forhandlere er.
Redigeret af Naiera - 02-April-2013 kl. 14:53 |
|
Bimx70
Funktioner
Tak(0)
|
Er der virkelig ingen der har erfaringer med disse forskellige pærer
Entre for eller imod Var ikke interseret i forhandler siger køb orginal pærer,det siger jo sig selv Det er deres job at sælge orginal pærer Var interseret i at høre om folk der har købt oem pærer Godt eller skidt |
|
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hvis jeg var jer/dig, så ville jeg forsøge at skifte pæren selv, især når nu projektoren ikke er så meget værd. Du kan købe de rå Osram-pærer og så selv sætte dem ind i det originale modul. Det gjorde jeg selv med en Cinevarum Projektor (som vist en næsten det samme som en JVC HD 100). se evt: |
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Interessant. Helt vildt at du har kunne gøre det til godt en 1/10 af prisen. |
|
Tarkin
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der fik du også lige min opmærksomhed, Sejrsen. Jeg kan se, hos dem du linker til i din tråd, at de blot tager 119 € for en pære til den projektor jeg har (JVC DLA-X3/RS40). Det er jo rørende billigt. Jeg vil helt klart overveje den løsning, når pæren trænger til udskiftning - altså den i projektoren
Redigeret af Tarkin - 03-April-2013 kl. 16:39 |
|
mikkelfrost
Guld medlem Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
Funktioner
Tak(0)
|
fedt de har også en pøre til min procekter :)
http://www.projectorlamps24.com/de/hersteller/pioneer-9493/ersatzlampe/kuro-krf-9000fd-marken-ersatzlampe-mit-kaefig-231701/ men er det svært at skifte ? syntes jo faktisk det ser ok ud efter ca 6000 timer med den orginale :) |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det den projektor du har til salg?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |