recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp til håndfri i bilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hjælp til håndfri i bilen

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp til håndfri i bilen
    Sendt: 04-April-2013 kl. 09:51
Hejsa,
 
tror jeg er kommet til den konklsion at jeg godt kunne tænke mig at kunne bruge telefonen når jeg kører bil, og måske også forære konen noget nyt gear så hun også kan snakke mens hun kører.
 
Hvad bruger folk herindefra, vi har begge iphones, så ved ikke helt hvad prisklasse man skal op i , og ingen af os har haft brugt headsets før, så aner nothing til det..
 
men tænkte det her var et godt sted at starte..
 
på forhånd tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:00
Hejsa.

Hvis der er tale om Headset vil jeg anbefale Plantronics.
Jeg har selv deres Voyager HD, men der er kommet en nyere siden.

Den har så god støj filtrering at modparten ikke kan høre du kører i bil.


Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 10:03
det var godt nok hurtig respons tak for det, vil kigge på det :-)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 11:32
Man kan også bruge en Bluetooth ting, der sættes på solskærmen. Ville ikke selv ha' noget i øret..
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 11:43
Alf efter hvor gammel bilen er så er det nemt at installere en fastmonteret Parrot (via Y-kabel bag radioen og trække microfon op ad A-stolpen).
Jeg har en Parrot Ck3100 i fabia'en (har engang lagt billeder her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112066). I C-max'en kører det over radio'en.
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 11:58
Jeg har en Parrot MKI9000 og det er noget af det mest upålidelige elektronik jeg nogen sinde har ejet.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 12:16
Jeg har en Jabra Cruiser som fungerer ret godt. Har valgt en ikke indbygget løsning, da jeg kører i forskellige biler, og samtidigt bruger den som speakerphone til konference-calls.

/ask
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 12:31
Jeg har monteret en Parrot mki9200 i vores Avensis, den virker upåklageligt!
Den kan også bruges som mp3 afspiller da der er usb, mini jack, iphone stik, sd kortlæser og så kan man streame musik via bluetooth fra sin mobil.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 12:52
Jeg har også en Jabra Cruiser, den fungerer rigtigt fint og jeg er meget tilfreds. Konen bruger den også. 
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 18:52
I kan også overveje at udskifte radioen, til en med Bluetooth. De fås efterhånden ret billigt, og her kan begge Jeres telefoner kobles til.

Redigeret af fhansen - 04-April-2013 kl. 18:52
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 15:02
Jeg bruger Bury CC9060 dejligt elektronik :)
 
Kan nemlig have koblet 2 telefoner ind samtidig, og så kan den som parrot streame musik fra telefonen til radioen.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 08:53
Du kunne også starte med at skrive hvilken bil i har?

De fleste nyere biler idag har mulighed for at få installeret et org. bluetooth modul.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu