recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor med wi-fi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor med wi-fi

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
terp2004 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér terp2004 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor med wi-fi
    Sendt: 04-April-2013 kl. 11:32
Hej forum

Jeg vil høre, om I kender til projektorer med wi-fi eller dongler, der kan sættes til projektorer, så det fungerer på samme vis.

Årsagen er, at jeg gerne vil have en projektor, der alene har brug for en strømledning, når den er i brug. Jeg vil gerne kunne streame fra Mac Mini / Apple TV, der er gemt væk. I mit nuværende musik set up er min Mac Mini sluttet til højttalere med indbygget forstærkere + dac (AVI ADM9.1).

Jeg har googlet en del, men ikke fundet frem til nogen realistisk løsning. Måske I kan hjælpe?

Mht. en dongle-løsning, så vil jeg helst have, at donglen ikke har brug for selvstændig strømforsyning.

Det kunne være fedt, hvis nogen havde erfaringer med ovenstående, men jeg er også meget taknemmelig for links eller forslag :-)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 12:44
Bedste bud vil nok være trådløs HDMI, da du så frit kan vælge projektor og ikke ender med en data projektor til filmbrug.

Men du slipper nok ikke for ekstra strøm til modtageren ved projektoren, men det kan måske klares med en anonym stikdåse.

Modtageren er desværre den store

Redigeret af Cyberguyen - 04-April-2013 kl. 12:46
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 20:33
Ellers kan du vel bare købe en projektor med indbygget trådløs hdmi. Fx en Epson tw 6000w.
Til top
terp2004 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Januar-2009
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér terp2004 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2013 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af jimmi1311 jimmi1311 skrev:

Ellers kan du vel bare købe en projektor med indbygget trådløs hdmi. Fx en Epson tw 6000w.

Jamen, det er jo lige præcis sådan noget, jeg er ude efter. Takker!
Hvis du kender til andre end Epson med indbygget trådløs hdmi, så sig bare til :-)
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2013 kl. 21:10
.

Redigeret af mylle - 08-April-2013 kl. 21:10
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2013 kl. 08:56
Jeg ville personligt overveje et kabel efter mine erfaringer med TW6000W
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu