recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2013 kl. 11:24
Håber på det bedste for dig!
 
Er selv igang med en lignende sag hos forbrugerklagenævnet vedr. en Samsung Plasma. Der er det også noget med billedet.

Man finder virkelig ud af, hvordan servicen kan dale ved reklamtioner. Jeg købte mit tv i en butik, jeg altid har handlet i, og altid har været meget glad for. Men så kommer man med et tydeligt defekt produkt, viser dem billeder. De anderkender at det ser underligt ud, men mener ikke at det fejler noget. Og så starter rumlen.
 
Min sag startede i Januar, og jeg er kun kommet til fase 2, forhåbentligt snart 3. Håber din sag går lidt hurtigere.
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 15:53
Jeg er i fase 2.. de har sendt sagen til butikken og de har indtil 8. Maj at reagere i..
Ved ikke hvad butikken skal svare på, men jeg er ikke blevet kontaktet endnu..

Læste at butikken skal betale over 8000kr i sags omsk. Hvis de taber..
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 16:41
Så kommenterer butikken på dine bemærkninger, og enten afviser ellet accepterer de dit krav.
Afviser de, har du mulighed for at modargumentere, og så ryger den efter en frist videre til fase 3. Min frist for modsigelser udløb for 2 måneder siden.
Det vil også koste butikken her 8.000 i sagsomkostninger, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare ombytter mit tv, som kun kostede 9.000
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 17:08
Okey... :) Havde også tænkt i noget i den stil..
Godt jeg har alle samtaler på mail..
Skrev jo mange mails til butikken, om hvad status var, men fik aldrig noget brugbart igen..

Har sendt billeder med af tv´ets fejl, mails, faktura, reprations papir, og beskrivelse af sagen til forbrugerklagenævnet. 
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 17:17
Så må alt jo være iorden :) Jeg har ligeledes vedhæftet billeder og film af mine fejl.
Jeg krydser fingre for dig :)
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 17:30
lige over ! :D
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 19:59
Noget nyt?
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 12:19
Desværre ikke :/ 

Butikken skal senest i dag (!) give deres udsagn i sagen .. Så jeg kommer nok snart i fase 3 ..
Ringer og spørg imorgen :)
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 13:18
Du skal væbne dig med tålmodighed.
Jeg ringede derind for ca 2 uger siden, for at spørge om min sag var kommet videre. Dertil fik jeg svaret "Nej, det kan godt tage indtil februar 2014, før vi har afsluttet din sag". Altså i alt 12 måneder pga travlhed. Det syntes jeg gangske enkelt er for lang tid, da jeg står med et tv der viser fejl. 12 måneder!!!
Så tålmodighed skal der åbenbart til.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 12:09
Har du hørt noget, eller fundet en løsning?
Til top
castillo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér castillo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 14:18
Nej slet ikke..  De kører sagen ved forbrugerklagenævnet..

Men har nu valgt at offentliggøre forhandleren.. Nemlig Sony Center Odense
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 16:28
Er det den i rosengårdscentret ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu