recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ? ang smart tv og Router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

? ang smart tv og Router

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ? ang smart tv og Router
    Sendt: 12-Maj-2013 kl. 09:02
Også ifølge Expert.

Så mon ikke det er en fejl 40?
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 09:00
Netflix skulle virke på UE32ES6715 hvis man tror lidt på "Google".
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:43
Her står det ikke kan?

kan man se netflix på tvet?

spurgt 3 måneder, 2 uger siden
Avatar kunde
Anonym
den Samsung 32" Full HD 3D LED SMART-TV UE32ES6715
1 svar
Nej ikke på den model,det er ikke et godt tv køb det ikke. Køb et .samsung,LG, virker netflix på,men ikke phillps smart tv=dumt tv:)
Køn: Mand
svaret 3 måneder, 2 uger siden
Avatar kunde
Antonio
 - Hillerød




Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af mhv_omjk mhv_omjk skrev:

 - Ja det har jeg prøvet, Men problemet er at Smart Hub melder Netflix ESN : Not supported for UE32ES6715, så det er hos Samsung denne model skal ESN aktiveres.
 
Jeg har Nul-stillet enheden 20 gange, trykket den remote-kode de næste 30 - der er bare ikke hul igennem FØR SAMSUNG DANMARK NOSSER SIG SAMMEN OG FÅR ES6715 ESN GODKENDT!!!!
 
- Og jeg tror godt at de må få fingrene ud af gas-cylindrene før LEASY A/S tager røven på flere kunder!!

Lær at opføre dig ordentligt.
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Online
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:15
https://www.facebook.com/SamsungDanmark/posts/469986669702615

Virker for nogen.
Har du fast ip på tv eller kører det som DHCP
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 12:32
 - Ja det har jeg prøvet, Men problemet er at Smart Hub melder Netflix ESN : Not supported for UE32ES6715, så det er hos Samsung denne model skal ESN aktiveres.
 
Jeg har Nul-stillet enheden 20 gange, trykket den remote-kode de næste 30 - der er bare ikke hul igennem FØR SAMSUNG DANMARK NOSSER SIG SAMMEN OG FÅR ES6715 ESN GODKENDT!!!!
 
- Og jeg tror godt at de må få fingrene ud af gas-cylindrene før LEASY A/S tager røven på flere kunder!!


Redigeret af mhv_omjk - 11-Maj-2013 kl. 12:37
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Online
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 15:26
Har du prøvet dette her : 1. Sluk og tænd enheden

Nulstilling af enheden er ofte nok til at genoprette muligheden for at oprette forbindelse til vores tjeneste. Hvis din enhed er tændt, skal du slukke for den med tænd-/sluk-knappen og tage stikket ud i mindst 10 sekunder. Efter 10 sekunder skal du sætte stikket i igen og tænde den med tænd-/sluk-knappen. 2. Afbryd og genopret forbindelsen til Netflix-programmet

Denne vejledning fungerer på de fleste elektroniske enheder med Netflix-app'en.

a. Start Netflix-app'en. b. Brug pilene på fjernbetjeningen til at indtaste følgende sekvens:

Op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op

c. Vælg Deaktiver (Deactivate), og forlad skærmen. d. Genstart Netflix-app'en, og log ind på din konto.

3. Test internetforbindelsen på din enhed

Mange enheder har et program, der kan teste internetforbindelsen. Hvis ikke, kan du prøve at åbne en app-butik eller et andet internetafhængigt program og kontrollere, om enheden kan kontakte internettjenester.

Hvis du ikke kan oprette forbindelse til internettet, kan der være problemer med netværksforbindelsen.
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 14:56
- Nej jeg får koderne tilsendt fra ydre mongoliet eller noget - JA SELFØLGELIG har jeg et betalt medlemsskab af Netflix! - Og jeg troede at her var hjælp at hente, desværre så er Samsung support Danmark ikke et hak bedre, de kan ikke forstå at deres nye modeller skal Netflix ESN godkendes før deres produkter sælges på det danske marked og tager mig og en hel masse Leasy kunder så stygt ved næsen at det grænser til noget kriminelt.
 
BVADR - siger jeg bare.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 08:31
Og du har tegnet abonnement til netflix?
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 15:03
- Det fik jeg at vide at det skulle gøre, og det var installeret i Smart Hubben da jeg satte TV-et til, så det går jeg ud fra - indtil andet er bevist.
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 14:30
Er du sikker på dit TV understøtter Netflix?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2013 kl. 13:42
- Ok jeg prøver at formulere mit spørgsmål lidt anderledes:
Jeg har anskaffet mig et Samsung Smart TV (jo - det er smart) Og har fået adgang til Smart Hub via SEAS-NVE Fibernet, har sat det her smart TV til mit delte Netværk - har tjecket LAN OG WAN forbindelserne forfra og bagfra - alt er forbundet og har forbindelse:
KAN BARE IKKE FÅ ADGANG TIL NETFLIX GENNEM MIN SMART HUB!!! - Hvad har jeg overset folkens?
 
TV = UE32ES6715
 
Nogen der kan guide mig videre her, på forhånd tak! (google er prøvet - og opgivet)
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu