recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor dropper Sony DAVDZ660 slutning af DivX fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor dropper Sony DAVDZ660 slutning af DivX fil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperernst Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2011
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperernst Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor dropper Sony DAVDZ660 slutning af DivX fil
    Sendt: 22-April-2013 kl. 15:06
Kære Forum

Jeg oplever det meget mærkelige at min Sony DAV-DZ 660 DVD afspiller / hjemmebio kan afspille DivX videoer fra en data DVD, men den stopper inden videoen er slut og springer til næste DivX video.

Jeg har været vidt omkring - som I kan se nedenfor - og håber nogen af Jer måske har et tip der kan hjælpe, eftersom det er noget federe at kunne smide X antal DivX filer på en Data DVD i stedet for 1 film => 1 disk


Detaljer som er undersøgt indtil videre:

- Filen kan afspilles fint på en PC

- DVDen er en almindelig HP -R, x16, 4,7 GB og DivX er brændt med opløsning 640x380 og i UDF 2.0

- Wonder share converteren som jeg har lavet filen med smider et DivX codec og MP3 lyd del og der skulle ifølge producenten ikke være særlige versioneringer eller andet der gør filen utilgængelig for DVD afspilleren

- Sony.Dk support har ikke kunne hjælpe med andet end at jeg skal sætte tilbage til factory settings. Det er prøvet uden held

- Jeg har et spørgsmål i gang på Mit Sony bruger forum, men har ikke fået hjælp der
Detaljer som er undersøgt indtil videre:
Jesper Ernst
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu