recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EH-TW5910 Erfaring
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EH-TW5910 Erfaring

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EH-TW5910 Erfaring
    Sendt: 02-Maj-2013 kl. 17:43
Er der nogen der har denne projektor, som kan fortælle lidt om oplevelsen med den?

Jeg har valgt at opgradere fra en epson TW480, så jeg har et udgangspunkt. Har tidligere også haft en Panasonic AX200.

Jeg vil gerne høre lidt om støjniveauet, samt det generelle indtryk af kvalitet kontra pris.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2013 kl. 08:34
Jeg kender kun TW6000 og det er den mest støjsvage projektor jeg har ejet. Folk anbefaler generelt Epson TW5910/6000/6100 når der snakkes om støj, da de støjer væsentlig mindre end andre fabrikater til samme pris niveau.

Jeg skal ud og købe projektor igen til min dedikerede biograf og mit valg falder mellem enten en TW5910 eller en TW6100. Der er nogle tusind kr til forskel men tilgengæld får du bedre kontrast og lidt mere lys styrke.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2013 kl. 18:19
Det lyder godt. Grunden til at jeg spurgte var at der var lidt mangel på reviews, men jeg kunne se at denne er kommet op:

Det ser jo ikke helt skidt ud, så det kunne godt være den jeg skulle tage at prøve :)
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 10:37
Nu er det jo svært at finde et ikke-positivt review på WhatHiFi så det vil da nok være bedre selv at se og høre den før endeligt valg!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 12:00
Det er rigtigt, Whathifi er hvad det nu engang er, men når der ikke er andet lagt op :-)

Problemet med disse projektor, er mangel på demo steder. De er vist så presset i pris at det ikke kan svare sig at vise den frem :/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu