|
"Denne side kræver for meget hukommelse" |
Besvar |
Forfatter | |
jeb1982
Junior bruger Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Maj-2013 kl. 19:35 |
Hej !
Jeg er på nettet på min nye fladskærm og ved alm. surfing, kommer der lige efter indlæsning af en side, en boks frem, hvor der står, at der er for lidt hukommelse til at indlæse siden. Det forstår jeg ikke noget af, da fladskærmen er en 2013 model... ??? HJÆLP ! |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvom fjernsynet er fra i år (hvilket fjernsyn er det?), kan der vel godt være for lidt hukommelse i det.
Klaus |
|
jeb1982
Junior bruger Oprettet: 22-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et Sony kdl42w653
Hvis der er for lidt hukommelse i, forstår jeg ikke hvorfor, at det har en feature så man kan gå på nettet. Det giver jo ingen mening.... |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor en ny tråd til hvert spørgsmål OM DET SAMME TV?
|
|
jeb1982
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry, det skal ikke gentage sig....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |