|
Lens Cover på BenQ projektor ?? |
Besvar |
Forfatter | |
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Maj-2013 kl. 23:34 |
hej har nok et dumt spørgsmål her, men prøver alligevel...
Jeg har købt en BenQ W1060 projektor og tænkte på hvor nødvendigt/vigtig det er lens Cap/cover er på når den ikke bruges ?? synes nemlig den lens cover de bruger både på W703D og W1060 går lidt stram hvilket ender med jeg flytter projektoren lidt hver gang... pisse irreterende.. så tænkte på det betyder så meget den ikke er på når den ikke bruges ?? den er loft monteret i vores stue
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte altid lens cover da jeg havde en projektor der ikke selv lukkede. Jeg tror ikke der sker andet end at linsen vil blive støvet ved ikke at bruge den.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har aldrig brugt det på nogle af mine projekterer. Synes det er ødelæggende for "komforten" at man skal tage et fysisk cover af hver gang man skal bruge den.
Men er da nysgerrig efter om det er noget man bør, så lytter lidt med i tråden :)
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har heller ikke cover på min projektor fordi jeg synes også den går lidt stramt og det giver risiko for at den rykker sig lidt og/eller fokuserings-ringen rykker sig en anelse.
Jeg har haft den hængende 3-4 måneder og har ikke haft behov for at støve linsen af endnu, men skal jeg gøre det en gang hver halve år er det bedre end at pille det cover af og på hver gang. Desuden kan mine børn ikke nå op til coveret (loftshængt) så det ville også være irriterende at jeg skulle gå med hver gang de skal se lidt i hjemmebioen.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke brugt cover i de tre år jeg har haft projektor, og har ikke haft noget støvproblem.
Hvis der ikke er mulighed for at nogen piller ved linsen, så burde det ikke være nødvendigt. Hvis linsen bliver støvet, og man mener man kan se det, så kan det jo tørres af. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |