|
Gør sine hovedtelefoner trådløse hvordan?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jacob_Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:54 |
Kunne være rart at gøre sine hovedtelefoner trådløse, så hvad ville være bedst??
Skal bruges til min Sony Xperia Z. Kigger lidt på denne Sony SBH20 Bluetooth & NFC In-Ear Headset http://www.sonymobile.com/dk/products/accessories/stereo-bluetooth-headset-sbh20/ |
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror bare ikke,at der er meget prut i denne ol. clips. Jeg kan ihvertfald tydeligt høre forskel på samme musik på hhv. min iPhone og iPod Shuffle.
|
|
![]() |
|
Jacob_Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
Ok ikke fedt hvis kvaliteten bare bliver dårlig :(
|
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Kvaliteten vil altid forringes ved trådløs overførsel. Når det er sagt bruger jeg mest mine gamle Nokia BT604, da bekvemmelighed er større faktor for mig. Geniale med musik og Endomondo i ørene på de lange cykelture.
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Det passer heldigvis ikke. Der findes løsninger der tilbyder tabsfri trådløs overførsel. Det giver længere forsinkelse, men det betyder ikke noget ved musiklytning. Fx PurePath fra Texas Instruments tilbyder tabsfri trådløs overførsel.
|
|
![]() |
|
Jamen det lyder da lige som en løsning til at putte i lommen. LÆS NU, AT DET SKAL BRUGES TIL EN MOBIL!
Ret skal være ret. Kom gerne med et link til Purepath til mobiler. |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Du var bare meget kategorisk med dit "altid"
![]() Hvis det ikke skal bruges over længere afstande ville jeg vælge noget Bluetooth. A2DP standarden understøtter bitrater der er høje nok til at man ikke kan høre forskel (i en dobbelt blind test).
|
|
![]() |
|
Du lyder som en sælger.
![]() |
|
![]() |
|
Jamen så burde jeg vil ikke få problemer med den Sony SBH20?? Den har det der A2DP :)
Hvis det ikke skal bruges over længere afstande ville jeg vælge noget Bluetooth. A2DP standarden understøtter bitrater der er høje nok til at man ikke kan høre forskel (i en dobbelt blind test). [/QUOTE] |
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Der er også de 2 her. Du skal bare huske postdanmarks 80kr. regel
eller Der kan også være andre på siden der kan bruges |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Mnjæh, jeg er bare en ingeniør der udvikler trådløse lydprodukter
![]() |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
min erfaring med AD2P BT er det lyder ok, men vil ikke kalde det tabsfri, selv i top udgaver, så har jeg sådan en low level hiss konstant i baggrunden.
men den er så lav, man ikke liger mærke til den når musikken kører. Jeg ville personligt opgive trådløst, jeg har endnu personligt ikke fundet kvalificerede løsninger, selv med halvdyre hovedtelefone med store trådløse baser.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |