recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gør sine hovedtelefoner trådløse hvordan??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gør sine hovedtelefoner trådløse hvordan??

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jacob_Bentzen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob_Bentzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gør sine hovedtelefoner trådløse hvordan??
    Sendt: 09-Maj-2013 kl. 12:54
Kunne være rart at gøre sine hovedtelefoner trådløse, så hvad ville være bedst??
Skal bruges til min Sony Xperia Z.
Kigger lidt på denne

Sony SBH20 Bluetooth & NFC In-Ear Headset
http://www.sonymobile.com/dk/products/accessories/stereo-bluetooth-headset-sbh20/
FORZA FCK
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 18:57
Jeg tror bare ikke,at der er meget prut i denne ol. clips. Jeg kan ihvertfald tydeligt høre forskel på samme musik på hhv. min iPhone og iPod Shuffle.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob_Bentzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 11:06
Ok ikke fedt hvis kvaliteten bare bliver dårlig :(
FORZA FCK
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 11:52
Kvaliteten vil altid forringes ved trådløs overførsel. Når det er sagt bruger jeg mest mine gamle Nokia BT604, da bekvemmelighed er større faktor for mig. Geniale med musik og Endomondo i ørene på de lange cykelture.
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Kvaliteten vil altid forringes ved trådløs overførsel.  

Det passer heldigvis ikke. Der findes løsninger der tilbyder tabsfri trådløs overførsel. Det giver længere forsinkelse, men det betyder ikke noget ved musiklytning.

Fx PurePath fra Texas Instruments tilbyder tabsfri trådløs overførsel. 
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 11:54
Jamen det lyder da lige som en løsning til at putte i lommen. LÆS NU, AT DET SKAL BRUGES TIL EN MOBIL!

Ret skal være ret. Kom gerne med et link til Purepath til mobiler.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 12:43
Du var bare meget kategorisk med dit "altid" Wink

Hvis det ikke skal bruges over længere afstande ville jeg vælge noget Bluetooth. A2DP standarden understøtter bitrater der er høje nok til at man ikke kan høre forskel (i en dobbelt blind test). 
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 12:45
Du lyder som en sælger.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob_Bentzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 13:14
Jamen så burde jeg vil ikke få problemer med den Sony SBH20?? Den har det der A2DP :)

Hvis det ikke skal bruges over længere afstande ville jeg vælge noget Bluetooth. A2DP standarden understøtter bitrater der er høje nok til at man ikke kan høre forskel (i en dobbelt blind test). [/QUOTE]
FORZA FCK
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 13:29
---------------------

Thomas K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Du lyder som en sælger.

Mnjæh, jeg er bare en ingeniør der udvikler trådløse lydprodukter Smile
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 07:51
min erfaring med AD2P BT er det lyder ok, men vil ikke kalde det tabsfri, selv i top udgaver, så har jeg sådan en low level hiss konstant i baggrunden.

men den er så lav, man ikke liger mærke til den når musikken kører.

Jeg ville personligt opgive trådløst, jeg har endnu personligt ikke fundet kvalificerede løsninger, selv  med halvdyre hovedtelefone med store trådløse baser.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu