recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay og tekster på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay og tekster på Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay og tekster på Apple TV
    Sendt: 11-Maj-2013 kl. 16:37
Hejsa.
Jeg har hørt, at det ikke er muligt at få vist teksterne, når der anvendes airplay fra fx Ipad til Apple TV.
Jeg har søgt på nettet, men kan ikke findes indlæg af nyere dato.

Er det fortsat et problem?

Er der en løsning til at få vist Viaplay-tekster på fjernsynet, når SmartTv'et ikke har Viaplay App'en. Fjernsynet er DLNA kompatibelt, men det kan vist ikke udnyttes fra en Ipad eller Iphone eller?
iPhone 13, OS 15.3
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 15:15
Mon der er nogle, som kan bidrage med lidt erfaringer på spørgsmålet??
iPhone 13, OS 15.3
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2013 kl. 18:11
Jeg går ud fra, at det er stadigvæk et problem når ViaPlay har ikke selv meldt noget ud?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu