|
Kan man printe en sms tråd ud? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Maj-2013 kl. 13:00 |
Kan man det?
Sms beskeder og svar ligger jo som bekendt i én lang tråd i rigtig rækkefølge. Så det kunne være skønt at trække det ud på print. Redigeret af Kampus - 14-Maj-2013 kl. 13:07 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der må være en App
Søg efter iphone app to print out text messages |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Åhh, det havde jeg ikke tænkt på, men det gør der da nok |
|
klinge
Bruger Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Screenshot måske hvis det er en lille tråd ;-)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Betyder det at man får hele tråden? |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, screenshot laver kun et billede af det din skærm viser.
Vil du eksportere en sms tråd, så er du nødt til at have fat i software til pc eller mac eks. dette (blot et eksempel, der findes også andet) |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
klik edit og marker dem du gerne vil have printet, forward så sms'erne til en email adresse og print emailen. Den email du forwarder til må ikke have et telefonnummer tilknyttet i din adressebog for så bliver sms'erne blot sendt som sms til telefonen og så er du lige vidt.
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det var det jeg tænkte. Der må da være et gratis program der kan det samme, jeg har slet ikke brug for alle de funktioner i iexplorer |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, ja det lyder smart. Og hvordan "forwarder" jeg så? |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger selv et glimrende gratis program der hedder iTools
Det kan også eksportere sms eks. til en csv fil, men såvidt jeg husker kun alle på en gang mht. forwarden, så går du ind i den sms tråd du vil forwarde, trykker edit i toppen, vælger alle de sms'er i tråden du vil forwarde ved at trykke ude til venstre for hver, og vælger til sidst forward knappen i bunden til højre - indtast email adresse og send
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
programmet kan du gemme og print. Tansee iphone transfer sms.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |