recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering af Samsung 55" UEF7005 med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering af Samsung 55" UEF7005 med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:10
Jeg har aldrig haft problemer med at samsung apps ikke vises og heller ikke problemer med HDMI mm
det eneste der er - det er at der IKKE er "live billede" i program guiden, der er en sort firkant der hvor billedet skulle vises og en ring der bare kører rundt...ellers virker det upåklageligt og fedt billede iøvrigt også på sports udsendelser og mig der normalt ikke gider se en fodboldkamp ser nu fodbold i tv fordi det står super skarpt!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:35
Du har garanteret Yousee, ikk? Det har jeg en løsning på :)
Slet alle kanaler der ligger på 143Mhz. Eller bedre endnu: slet alle dem der ikke er i din kanal pakke. Sluk og start tv'et op igen.
Det virkede for mig :)
Til top
rammy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rammy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:40
Samsung sendte en tekniker og han udskiftede hele HDMI print-koret og siden har det virket helt perfekt - heldigvis! Jeg har heller ikke problemer med de forskellige apps mere. Så happy days Wink
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Du har garanteret Yousee, ikk? Det har jeg en løsning på :)
Slet alle kanaler der ligger på 143Mhz. Eller bedre endnu: slet alle dem der ikke er i din kanal pakke. Sluk og start tv'et op igen.
Det virkede for mig :)
Jo Jeg har yousee , og jeg har slettet alle dem jeg ikke bruger - der er kun dem på jeg bruger samt radiokanalerne...stadig samme sorte boks med en cirkel der kører rundt....mener at det virkede første gang jeg satte det til,men tænkte ikke mere over det da firmware blev opdateret , ja så var det slut...
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 15:35
Det var sgu underligt.. Havde det samme problem indtil for en uge siden, da en kammerat faldt over løsningen i en Samsung BD afspiller/recorder anmeldelse ovre på flatpanels.dk. Og det virkede for mig.
Men indrømmet: tror ikke min firmware er opdateret.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 18:18
Har nu slettet alle de kanaler som ikke bruges incl alle radiokanaler så der kun er fra nr 1-98, virker stadig ikke ikke med billede i epg, der må da være mange der har samme problem?? ?
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 19:57
hejsa alle så har jeg et spørgsmål til jer alle
den Kalibrering som i bruger , er det til både til film - alm tv - og konsoller???
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 08:53
Jeg bruger den samme på alle inputs, så om det er tv, film, ps3, eller Smarttv kører de alle med de samme indstillinger.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Allan m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 14:38
okay tak for info
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 22:01
Det er her vi nævner hvilke kanaler du skal slette:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1379019134

Jeg gætter på, at du stadig har trailer-kanalen?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 23:08
PERFEKT!! ! Det virkede sgu! Tak for linket og hjælpen!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 07:03
Selvfølgelig virker det , men velbekomme.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu