recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > Xbox One
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox One: Leak - Titan Fall til XB1

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 08:18
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Den del med always online, vil i grove træk ikke genere mig. Resten af min verden bryder alligevel sammen, når mit internet er dødt, så hvorfor ikke også min Xbox? :D
Men nu er det jo i hvert fald bekræftet igen og igen, at man godt kan spille singleplayer uden internet.
Påstanden er så nu, at den skal online hvert døgn. Men hvad sker der så, hvis den ikke har været tændt i en uge, hvis man f.eks. har været på ferie?


Så går den online når du kommer hjem og tænder den..

Redigeret af bibihest - 22-Maj-2013 kl. 09:45
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 10:19
@Nagash - jeg må lige se på det senere. Jeg har neurologi og kirurgi hele dagen, så jeg er lidt optaget.Tongue
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:49
Her er noget mere om det. Der er ikke noget endegyldigt svar, men umiddelbart lyder det ikke til, at det kommer til at koste noget.



Redigeret af Nagash - 22-Maj-2013 kl. 11:49
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:09
Mayor nNelson siger at der vil være et fee, men ikke hvis du tager et spil med over til en makker og logger på DIN bruger. Jeg er dog på mobilen så har ikke lige læst det hele ordentligt.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:14

Det er som Steffen siger ovenover. Du kan spille hos en makker PÅ DIN bruger (eftersom spillet er aktiveret på DIN box). Hvis makkeren så vil spille spillet senere, skal han betale. Det giver fint mening. Desuden kan man fortsætte hjemme fra det sted, du nåede hos makkeren, som jeg forstod. det. 

Mht. brugt salg, er det for mig ikke helt afklaret, men, der kan ikke andet end at være en fee hvilket er noget lort. GameStop aktien faldt i går efter nyheden. 


BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:21

Jeg har desuden ikke set lanceringen, men har læst om "nyhederne". Alt hvad der blev præsenteret føles lidt som, at der mangler noget nytænkning. Jeg mener, den sidste Xbox blev jo lanceret med noget af det samme salgsgas.

Overall er det kedeligt, at det nye koncentrerer sig mere og mere om FAMILIEN i den store stue, og ikke GAMEREN.

Desuden var det også lidt kedeligt mht. release spil, men der kommer nok mere senere. 


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:27
Jeg mener også at det var enten nelson eller harrison der sagde at hvis ens kammerat så vil købe spillet, betaler man den fulde pris. 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg har desuden ikke set lanceringen, men har læst om "nyhederne". Alt hvad der blev præsenteret føles lidt som, at der mangler noget nytænkning. Jeg mener, den sidste Xbox blev jo lanceret med noget af det samme salgsgas.

Overall er det kedeligt, at det nye koncentrerer sig mere og mere om FAMILIEN i den store stue, og ikke GAMEREN.

Desuden var det også lidt kedeligt mht. release spil, men der kommer nok mere senere. 


Konferencen var kedelig fordi den, som du siger, ikke var minded til os gamere. Sonys konference var ikke perfekt, men budskabet var meget klart - de fokuserer på hardware der er nemt at udvikle spil, indie udviklere og spil. De har desuden også accepterert deres tidligere fejl (PS3). 

MS derimod var TV, TV, TV, TV, Sport, Sport, og hov, Forza (på trods af at der har været ikke mindre end 4 forza spil til Xbox 360), halo (lol) og et eller andet random spil samt CoD. 

Som andre har skrevet så føltes konferencen som en "afledningsmanøvre" og som en salgstale - der blev ikke snakket (ordenligt) om specs, "always online" eller om brugte spil. Ting som har været rygtes længe og som på den ene eller anden måde viser sig at være korrekte (groft sagt). Derimod blev der brugt de første 15 (ud af 60) minutter på TV, før det første spil blev vist.. Også var EA sportsspil efterfulgt af 15 minutter med noget vi i EU ikke kan bruge til noget.

De 15 nye exclusive spil er som folk allerede har spurgt sig selv om.. er det inkl. kinect, DLC og lignende? 

Det huer mig ikke helt at Kinect er med når man køber konsollen, da det tydeligt viser deres hensigt. 

Omvendt kan jeg jo så være ligeglad. Jeg skal helt sikkert ikke have den box længereDead


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Som andre har skrevet så føltes konferencen som en "afledningsmanøvre" og som en salgstale - der blev ikke snakket (ordenligt) om specs, "always online" eller om brugte spil. Ting som har været rygtes længe og som på den ene eller anden måde viser sig at være korrekte (groft sagt).
Men er det 100% afklaret at PS4 ikke kræver always online og tager penge for brugte spil? Jeg har nemlig ikke kunnet læse et eneste sted, at det er afkræftet.
Måske det er derfor MS kommer med så vage svar, fordi de afventer Sonys afgørelse. MS er vel netop ikke så dumme at indføre den slags, hvis Sony ikke gør. Så ved de jo, at alle skrider over til konkurrenten.

Angående budskabet, så har det vel hele tiden været fremme, at denne præsentation var rettet mod hele Xbox platformen, men præsentationen rettet mod gamere først kommer til E3..
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 13:09

Først, er det kun mig, der synes det lidt underligt, at MS vælger et navn til boxen, som Sony allerede har brugt?

Jeg har et sted last en vag dementering af, at PSN bliver en betalingsservice - hvilket glæder mig MEGET. Der har dog været rygter om, at nogle dele skulle være betaling - for at få bedre/hurtigere service i visse spil. Det kender man allerede nu fra PS PLUS.

Eftersom jeg har haft PS siden 1'eren og ingen har skuffet mig, og jeg aldrig har savnet en Xbox, skal jeg stadig have PS4 til release. Dog overvejer jeg i år også at købe en Xbox - men det bliver nok ikke til release, da jeg lige skal se hvad den kan tilbyde af interessante ting. 

Mht. begge er det, jeg allerhelst vil vide, hvordan det kommer til at forholde sig med spil, der udkommer lige op til release af konsollerne? Jeg kan sgu ikke vente med at købe GTA eller COD i PS4 versionen, men får jeg nogen kompensation senere? 


BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 13:28
Nu var PS One jo bare den opdaterede version af den første PlayStation som de solgte da 2'eren var kommet ud. Men jo, det er måske lidt uheldigt, men i den forbindelse her, betyder One jo noget helt andet.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 13:34

Ja. Men de tager et talsystem op - som Sony har gjort. Det er jo sandsynligt, at den næste så hedder Two. Du udtaler også PS 1 som "One", så jeg tænkte ikke kun på PS One.

Anyway, det er en bagatel, men lidt spøjst alligevel. 


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu