recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Køb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Køb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Smashroth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Maj-2013
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smashroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Køb
    Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:21
Jeg har et ret anderledes setup derhjemme, som gør at det er svært for mig at finde ud af om jeg skal satse på projektor eller et stort TV.

Jeg kører lige nu på en 50 Tommer plasma tv som er tilsluttet med 2 pc'er. Ps3 og Ps2.

Den ene Pc, er den jeg bruger til hverdag, som jeg streamer, downloader og ser film på. Den anden er min (hardcore) pc til gaming :)
Alt er sat up i trådløst, og jeg har en KVM Switch som gør at bliver samlet på tv'et og kan nøjes med en mus og tastatur.

Nu er udfordringen, at hvis jeg skal have en projektor, så skal den helst have lidt høje HZ til gaming.
Den skal helst kunne kører på døgndrift nogle gange og kunne holde til at blive brugt meget. DVS 5-12 timer om dagen.
Desuden skal jeg pga. mit setup, bruge en HDMI udgang fra projektoren da lyden fra begge pc,er er samlet igennem KVM Switchen som kun har en udgang der bliver sat til projektoren, så skal bruge en udgang tilbage fra projektoren som giver lyd.

Jeg kan ikke sætte lyden fra pc'erne direkte i anlægget da der skal være plads til ps3 indgang og senere ps4 indgang også. Så lydudgangen fra pc'erne skal komme fra Projektoren.

Er det en lost case? Kan man få en projektor som opfylder disse krav, og helst ikke larmer som en traktor.
Eller skal man satse på et større tv?

Mvh Hugo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu