|
Inlay til STAR TREK Enterprise sæs 2 Blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2013 kl. 18:40 |
Nå, men jeg fik jo fat i dem til Next gen. Og nu har jeg så bestilt Star Trek Enterprise sæs 2 i Italien, hvor igen prisen er ca. det halve, men jeg er ikke så god til Italiensk, så hvis der er nogen, som har købt denne serie i DK, UK eller US, som vil dele et scan af inlayet. Så vil jeg være evigt taknemlig. ![]() Redigeret af Flemming Larsen - 17-December-2013 kl. 17:01 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen, som kan hjælpe og sende en mail med de 2 covers?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Så fik jeg dem lige. 1000 tak til Multix.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Nå, men jeg fik jo fat i dem til Next gen. Og nu har jeg så bestilt Star Trek Enterprise sæs 2 i Italien, hvor igen prisen er ca. det halve, men jeg er ikke så god til Italiensk, så hvis der er nogen, som har købt denne serie i DK, UK eller US, som vil dele et scan af inlayet. Så vil jeg være evigt taknemlig
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Slet ikke nogen, som har købt denne?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |