|
Hjælp søges: DAC konverter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PQlsemanden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 13:23 |
Hej Recordere
Mit setup er som følgende Phonic Mar 4 forstærker 2x Jbl 250ti Classic Asus xonar essence st Mit lydkort er dog brændt sammen, i den forstand at den ikke afgiver samme mængde til begge kanaler. Så den ene spiller højere end den anden, hvis ikke totalt udfald. Jeg overvejer derfor at komme mig et eksternt lydkort i form af en DAC konverter. Jeg har dog ingen erfaring inden for dette område, og har syntes min søgning på internettet har været uden held. Derfor mangler jeg hjælp til at finde den rette konverter for mig. Et krav til maskinen. USB tilgang. Equalizer software - eller hardware I omegn af 2000,- Jeg værdsætter al form for hjælp! På forhånd tak! Mvh Sebastian
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DAC = Digital to Analog Converter. Bare lige til en anden gang.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |