recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:Externt USB3.0/eSATA raid kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:Externt USB3.0/eSATA raid kabinet

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:Externt USB3.0/eSATA raid kabinet
    Sendt: 14-Juni-2013 kl. 20:30
Så lukker jeg, slog til Hackerjack til 350pp, PM lige for detaljer.

/ask
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 11:23
Sidste tur op - jeg lukker engang i aften når der lige falder ro over hytten (sikkert mens ungerne stener foran disney sjov).

/ask
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 13:02
350 pp
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 12:44
Den siger en del når den laver noget, men strømsparefunktionen drosler helt ned når der ikke har været aktivitet i et stykke tid (kan ikke huske det, men når den ikke er i brug var den ret/helt stille).

/ask
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 11:43
Hvor meget larmer blæseren? Kan den f.eks. stå på et skrivebord ved siden af skærm/tastatur uden at gøre sig bemærket?
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 09:19
Den får lige en tur op - bare for at være klar i spyttet: de 300 afhentet er noteret.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:15
Jeg er der hver dag mellem 7-8 og 15-16 så det skulle nok kunne passe på et tidspunkt.

/ask
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:05
300 kr afhentet i Århus hvis vi kan få det til at passe og ellers pp :)
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:49
Havde nok håbet på 150-200kr mere, men hvis det er prisen er der jo ikke så meget at gøre ved det - dit bud er noteret, jeg lukker fredag.

/ask

Edit: af andre interessante byttevarer kunne være en skærm med hdmi - mangler en til raspberry pi arbejde.

Redigeret af jacobask - 11-Juni-2013 kl. 21:52
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Havde nok håbet at den kom lidt højere op. Lader den køre til sidst på ugen.

Kunne godt være en del af en byttehandel - mangler et USB headset ("gamer"). Andet kunne også have interesse.

/ask


hvis du havde håbet på en højere pris må du jo også have en ide om hvad du forventer, så en hbo ville måske være på sin plads så
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 12:21
Jeg skal se efter det om der står noget på/om den når jeg kommer hjem. Har ikke målt på den, og har ikke en effektmålet derhjemme.

/ask
Til top
skare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Vejle, Denmark
Status: Offline
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 12:02
Ved du hvor meget strøm det sluger?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu