|
Musik / Apps |
Besvar |
Forfatter | |
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 17:45 |
Jeg sidder og har lige anskaffet mig en iPad for et par dage siden, lækker maskine og er utroligt glad for den. Men er der virkelig ingen mulighed for at fx høre youtube mens man surfer er på facebook osv?
I safari pauser den så snart man skifter fane, youtube og jasmine app'en pauser så snart man skifter væk osv. Er der ellers andre sjove / gode apps man skal kende til? |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender du den indbyggede afspiller?
Klaus |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus
Slet ikke endnu. Dvs kan kun få den til at gå iTunes hvor jeg så skal købe musikken. Redigeret af JordanDK - 10-Juni-2013 kl. 18:33 |
|
|
crypternical
Bruger Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også uploade al den musik du selv har på computeren. søg efter det på google eller på youtube, det er som regel det nemmeste
|
|
JordanDK
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jo så langt er jeg med, men nu tænkte jeg på youtube.
Eller dvs tænkte faktisk også lidt på hvis man vælger Spotify, eller en form for radio. Kan man så kun gøre den ene ting af gangen? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den ikke multitaske med dobbeltklik på HOME knappen ligesom iPhone?
|
|
JordanDK
Funktioner
Tak(0)
|
Jo da. TuneIn radio kan også køre i baggrunden, så det er ok.
Skal til at rode med noget iTunes her en af dagene og lagt musik osv ind i. |
|
|
Simon20
Ny bruger Oprettet: 29-August-2013 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan kan høre radio via forskellige apps, og så kan du surfe på internettet samtidig. Men går ud fra, at du vil høre musik, du selv vælger :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |