recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Ringenes herre bluray 15disc SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Ringenes herre bluray 15disc SOLGT!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
flaskehals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2006
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flaskehals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Ringenes herre bluray 15disc SOLGT!
    Sendt: 12-Juni-2013 kl. 12:34
Og det var han :-)
Tak til rapsacdk for en hurtig handel!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af flaskehals flaskehals skrev:

Hej, rart at se at der er interesse. Hvis rapsacdk er frisk på en afhentning så går den til ham, ellers så bliver det joern. @Ghystro som skrevet så foretrækker jeg en handel uden om post danmark, desværre!

mvh



Det tror jeg godt han vil. Han bor i Rødovre, så der er ikke så langt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:08
Sælg den til Joern, så skal der ikke "bøvles" med forsendelse :-)
Til top
flaskehals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2006
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flaskehals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 10:08
Hej, rart at se at der er interesse. Hvis rapsacdk er frisk på en afhentning så går den til ham, ellers så bliver det joern. @Ghystro som skrevet så foretrækker jeg en handel uden om post danmark, desværre!

mvh
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 08:41
Dem vil jeg godt købe. Har intet problem i at afhente dem i Husum
Til top
flaskehals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2006
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flaskehals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 08:27
Filmene er med Dk tekst
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 07:58
Jeg kunne evt. også være interesseret, men så vil forsendelse være nødvendig - forudsat DK tekster...
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 07:09
DK tekster? For så er jeg interesseret :)
Til top
flaskehals Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2006
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flaskehals Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 21:58
Set en enkelt gang,
Sælges for 275kr.
Afhentning i husum, København foretrækkes!

Redigeret af flaskehals - 12-Juni-2013 kl. 12:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu