recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår vågner DR og laver Bonanza til tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvornår vågner DR og laver Bonanza til tv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvornår vågner DR og laver Bonanza til tv?
    Sendt: 12-Juni-2013 kl. 19:34
Det virker.så tåbeligt at man har et ok websted som Bonanza med historiske DRklip men at det ikke rigtig kan gøres tv-tilgængelig på en nem måde.

Jeg sidder med stofa og DRs arkiv fungerer da men jeg fatter ikke at det ikke eks. med største selvfølgelighed inkluderer Bonanza indholdet.

Hvorfor er DR så langsommelige i at tilbyde det materiale til vores moderne tv?

Og hvad kan man gøre, for jeg fik aldrig svar da jeg skrev til dem.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 20:05
DR har masser af "Ophold i sendefladen" på:

DR Ramasjang
DR Ultra
DR 2
DR 3

Så der er masser af plads, som fint kunne udnyttes. Måske en henvendelse til de anvarlige for Mediepolitik kunne være en start?
Til top
Filmproducer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Maj-2013
Sted: Dragør, Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Filmproducer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 23:15
Problemet er til dels teknisk - men ikke bare teknisk. Noget materiale på Bonanza er populært men meget af det opnår faktisk kun ganske få visninger på et helt år. Meningsfuld TV-visning af materialet kræver således både udvælgelse og en vis tilrettelæggelse. I sidste ende skal materialets samlede seerrelevans holdes op mod de tekniske og personalemæssige udgifter som omfattende TV-visning indebærer. Skal DR’s politik på dét punkt ændres, er det nok bl.a. ud fra den vinkel der skal argumenteres.

Mvh.
Christian

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2013 kl. 10:27
I stil med Jørgen De Mylius' Eldorado programmer, kan man lave udsendelser der har en bred vifte af populære udsendelser fra Bonanza.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu