recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO GO til Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO GO til Apple TV

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO GO til Apple TV
    Sendt: 19-Juni-2013 kl. 17:29
ja så kommer der HBO GO til apple TV men så vidt jeg har få stået er det noget helt andet ind vores
men der er jo nogle der bruger amerikansk netflix så kan være de også har savnet det ?
http://blogs.marketwatch.com/thetell/2013/06/19/apple-tv-now-features-hbo-go-and-watchespn/ 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 17:36
HBO Go er til folk i USA der allerede har HBO-abonnement. Det er simpelthen bare en on-demand-løsning til eksisterende abonnenter, og kan ikke bruges med HBO Nordic.

WatchESPN er faktisk det samme, men den har jeg til tider fået til at virke på min iPad, helt uden et abonnement, så måske kan den også bruges, engang i mellem, på æble-tv'et.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 17:44
så ikke meget sjovt selv med ninja tricks 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2013 kl. 17:47
Næh, du SKAL simpelthen bruge et rigtigt HBO-abonnement.

Der er dog kommet Crunchyroll, og dét er fedt
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 09:07
Hvis man nu kender nogle med et HBO abonnement, kan man mon så bruge det i Danmark ved at bruge deres login?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Hvis man nu kender nogle med et HBO abonnement, kan man mon så bruge det i Danmark ved at bruge deres login?

Mener du skal på VPN for at kunne bruge det. Sådan virker det ihvertfald med netflix. 
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 13:08
Jeg bruger allerede Unblock US til Netflix, så jeg er faktisk blot nysgerrig efter, om jeg mon også kan benytte HBO på den måde.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 13:21
Det er helt sikkert et forsøg værd.
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Jeg bruger allerede Unblock US til Netflix, så jeg er faktisk blot nysgerrig efter, om jeg mon også kan benytte HBO på den måde.

Kan du ikke lige nu. Når jeg går ind på hbo go appen med unblock us dns så får jeg ikke mulighed for at logge ind. Den siger bare med det samme at jeg ikke befinder mig i us. 

Så hedder det vpn eller vente til unblock-us for det understøttet hvilket jeg dog mener de har valgt ikke at gøre fordi de fleste alligvel ikke kan få fat i en konto. 
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 16:35
Virker HBO GO ikke sådan, at man skal 'aktivere' sit abonnement via deres hjemmeside og her oplyse sin kabel-TV udbyder osv?.. tror desværre ikke at HBO nordic login's kan fungere her.

Det kan selvfølgelig være at der med HBO Go app'en, er blevet åbnet lidt mere op for, at HBO Nordic kan få sneget en app ind på ATV. Det er i hvert fald den jeg venter på, før de får mine penge. Disapprove
Tape Connection MKII
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Jeg bruger allerede Unblock US til Netflix, så jeg er faktisk blot nysgerrig efter, om jeg mon også kan benytte HBO på den måde.

Kan du ikke lige nu. Når jeg går ind på hbo go appen med unblock us dns så får jeg ikke mulighed for at logge ind. Den siger bare med det samme at jeg ikke befinder mig i us. 

Så hedder det vpn eller vente til unblock-us for det understøttet hvilket jeg dog mener de har valgt ikke at gøre fordi de fleste alligvel ikke kan få fat i en konto. 

Wacko  Jeg kunne fint komme ind på selv app'en igår med Unblock US.. kunne dog ikke afspille noget, men fik besked om at jeg skulle registrere en kode på HBO's hjemmeside sammen med mit kabel-TV abonnement.
Tape Connection MKII
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Virker HBO GO ikke sådan, at man skal 'aktivere' sit abonnement via deres hjemmeside og her oplyse sin kabel-TV udbyder osv?.. tror desværre ikke at HBO nordic login's kan fungere her.


Som sagt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu