recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson Tw-3200 mørk i hjørner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson Tw-3200 mørk i hjørner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasperhansen92 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasperhansen92 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson Tw-3200 mørk i hjørner
    Sendt: 19-Juni-2013 kl. 17:32
Hej. Jeg har for 2 uger siden købt en Epson TW-3200 ny fra elgiganten.

Jeg er fuld ud tilfreds bortset fra et lille problem.

På en helt hvid baggrund eller lys baggrund er det som om den billedet ikke er lige hvidt over det hele. I hjørnerne er det lidt mørkere, ligner lidt det har et svagt blåligt skær.

Pæren har kørt i 129 timer.

Jeg bruger lens shift, men problemet er det samme selvom lens shift står i midten.

Lige nu bliver billedet lyst op på en hvid væg, har prøvet at flytte billedet for at se om det var væggen der var skyld i problemet men det var også det samme uanset hvor på væggen jeg flyttede billedet hen.

Nogle der har hørt om dette problem eller ved hvad det kan skyldes ?

En person på en engelsk side sagde han troede et af panelerne var ved at stå af, og han troede jeg havde fået en brugt model hvor pære timeren var nulstillet.

Burde ikke kunne lade sig gøre.

Håber i kan hjælpe
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu