recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - programmering af dvdr3330
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketprogrammering af dvdr3330

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ladsrag Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2006 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Carser Carser skrev:

Jeg er ret sikker på, at der ikke er andet at gøre.* (Du har jo også selv både søgt og læst i manualen. Og ingen andre end jeg har svaret. Var der et andet svar, ville det nok være indløbet forlængst).

Hej Allan,

Jeg har med interesse fulgt din tråd, og grunden til at jeg ikke har blandet mig er at jeg desværre kun er indehaver af den ældre model HDRW720.

Dog føler jeg at du lige skal have lidt information som kan hive lidt "den anden vej". Min HDRW720 prompter også brugeren om der skal skiftes kanal eller ej, men i modsætning til din så gør min HDRW720 det under alle omstændigheder hvis jeg ikke svarer inden for et stykke tid. Faktisk så gør min ældre model altså lige det du efterlyser i den nyere model.

Selvfølgelig er der problemet med live-bufferen som ryger, men som jeg ser på det så er der større sandsynlighed for at du sidder foran fjernsynet hvis du rent faktisk er ved at bruge bufferen - og i den situation kan man jo så fravælge timeroptagelsen og fortsætte sin live-buffer.

Iøvrigt undrer det mig lidt at "lahan" ikke har nævnt det, da han også er indehaver af en HDRW720? Måske er det fordi han har en anden firmware som fungerer anderledes. Dette bringer mig frem til en noget anden konklusion end >>standby<< metoden. Jeg tror jeg ville prøve med en firmware opdatering, og gavner dette ikke, så er muligheden der jo altid for Standby, aflåsning og indpakning  

Held og lykke!

HDRW720, Philips 42" Plasma
På Indkøbslisten: DVDR9000h og BDP9000

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu