recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit tv tænder selv når jeg tænder min reciever??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit tv tænder selv når jeg tænder min reciever??

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 23:11
Der er måske muligheden for at du kan beholde anynet tændt på tv'et og bare lukke ned for HDMI CEC fra forstærkeren. Hvis du sender mig dine indstillinger for HDMI set-up på receiveren kan jeg tjekke det for dig.
Til top
Danni85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 23:16
Anders, fedt med ekstra hjælp :) Men hvad mener du med mine indstillinger? Hvor kigger jeg og hvad vil du gerne vide?

Jeg har prøvet kun at slå hdmi kontrol fra på forstærkeren og stadig have anynet tændt på TV'et og det har hjulpet på mit problem og jeg kan derfor tænde forstærkeren uden at TV'et tænder. MEN det betyder stadig at der ikke kommer lyd ud når jeg vil se almindeligt TV på mine sorround højtalere? :/ Så skal vel købe et optisk kabel? Kan så se det koster 30-40 kroner, så det går jo nok, men hvis du har en bedre løsning tager jeg hatten af :)
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 23:18
Har ikke sat mig ind i din receiver, men min pioneer receiver er bygget sådan op, at under home menuen findes en undermenu som hedder "HDMI set-up". Det er inde i den menu at jeg gerne vil vide hvordan dine indstillinger står :)
Til top
Danni85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 23:40
Ok jeg vender hurtigst muligt tilbage :) Arbejdet kalder i morgen ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu