recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ny PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ny PC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2013
Sted: Sdr jylland
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af ny PC
    Sendt: 28-Juni-2013 kl. 19:13
Hej folkens.

Jeg har før fået gode råd herinde ang. grafikkort, så ville da lige spørge herinde før jeg bruger penge på noget nyt. Tongue

Efter at min bærbar er røget til rep, er mig og konen blevet enige om, at hun også skal have en ordentlig stationær PC. Jeg har surfet lidt rundt på nettet, og stødt ind i én, som for mig lyder ok:

Nederst på siden kan man "tilpasse" den, og havde i første omgang overvejet at opgradere til asus gtx660. Men jeg vil gerne spørge jer om det er et godt køb og om der er flere "upgrades" der er ønskværdige?

Vi spiller forresten næsten udelukkende World of Warcraft.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 21:26
Har du prøvet at kigge på de færdigbyggede maskiner hos MM Vision? Synes, at de modsat så mange andre bruger rigtigt gode komponenter. Ikke fordi de der maskiner fra Shark Gaming ser helt ueffen ud.

Alt andet lige synes jeg dog aldrig, at man får det helt rigtige medmindre man bygger selv. Det er faktisk meget mindre svært end mange tror.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:18
MM-Vision kender jeg og de leverer en god service.

Jeg vil gerne anbefale Føniks Computer, som jeg har set mange maskiner fra:

Vælg eksempelvis en "Føniks Gamer Light Intel" og tilføj en i5-3470 og en SSD til systemet.

Redigeret af Cyberguyen - 02-Juli-2013 kl. 22:21
Til top
Lars78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2013
Sted: Sdr jylland
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:27
Jeg kan så fortælle at jeg lige har bestilt en ny PC :)

Men takker da for svar alligevel :D
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu