|
Onkyo vs Integra |
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Forfatter | |||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Og se det - gør jeg også meget gerne
|
|||||
wezi
Bruger Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Selvfølgelig, gider ikke nøjes og ende med et produkt jeg ikke er tilfreds med :D
|
|||||
MvH Daniel
|
|||||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3699 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvad skal Denver nu blandes ind i sagen for? Tillad mig at gentage at min Onkyo blev repareret efter garantiudløb, helt og holdent på Onkyos regning - og det også uden indblanding fra nogen speciel forhandler. Den er købt hos Dans TV, og han pegede mig i retningen af en reparatør, og så tog jeg selv dialogen med Onkyo - det var ikke gjort ved et trylleslag, men med lidt knofedt kom det i hus - det var en kendt fejl, og så tog Onkyo omkostningerne. Hvis en Integra får en "ikke kendt fejl" efter udløb af garanti, står I helt sikkert med håret lige så meget i postkassen som "vi andre" som har købt Onkyo, men nu har I (Hother) været så heldige at det har været HDMI boardet som på min Onkyo, og så dækker producenten fordi de ved at det er lorte boards, men havde det nu været noget andet, så tror jeg at både jeg og Hother var kommet til at betale hele gildet selv!
Redigeret af zulfo - 07-Juli-2013 kl. 22:07 |
|||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||||
wezi
Bruger Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det var det første mærke jeg kunne komme i kontakt med som jeg har oplevet ikke gad gøre en skid ved en fejl jeg havde på et produkt.
|
|||||
MvH Daniel
|
|||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Som jeg skrev til wezi, så findes akkurat samme service, blandt andre (også billigere) producenter/forhandlere. Dét kan være en svær erkendelse at komme til, så derfor er det nemmere blot at kalde alt andet for Denver (som i øvrigt har lavere fejlrate på nogle af deres produkter, end både ONKYO og Integra!).
Hov, hov! Lad nu være med at forplumre debatten, med fakta!!
Netop! M.v.h. |
|||||
wezi
Bruger Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Denver har vel kun lavere fejlrate fordi folk bare køber en ny denver dims i stedet for at få den lavet da det er billigere.
|
|||||
MvH Daniel
|
|||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2811 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvis det er på reklamationsretten så er det jo gratis at få lavet, og man laver næppe statistik ud over denne.
|
|||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19226 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Lavet? Nej, det sker ikke, de bliver byttet.....
Klaus |
|||||
wezi
Bruger Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så bliver der jo næppe ikke lavet statistik over denne hos Onkyo heller.
|
|||||
MvH Daniel
|
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej ikke helt, der er flere også danske eksempler på, at Integra kvit og frit har repareret eller byttet, for fejl hvor garantien forlængst var udløbet Jeg siger ikke at Integra er fejfri, men jeg føler mig meget tryg med mit produkt.
Redigeret af Hother - 07-Juli-2013 kl. 22:47 |
|||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
[QUOTE=Henrik B.]
Som jeg skrev til wezi, så findes akkurat samme service, blandt andre (også billigere) producenter/forhandlere. Dét kan være en svær erkendelse at komme til, så derfor er det nemmere blot at kalde alt andet for Denver (som i øvrigt har lavere fejlrate på nogle af deres produkter, end både ONKYO og Integra!). ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nej erkendelsen er sq en del sværere nemlig, at der ikke findes så mange forhandlere som man tør ty til. Jeg har ikke købet noget hos alle danske forhandlere, men ret mange af dem.. F.eks. en nu heldigvis hedgangen forretning på Vesterbrogade, som var meget lidt pjattet med at give service (fik den aldrig), selvom produktet endnu ikke var 6 måneder gammel. En anden - ingen nævnt ingen glemt, hvor jeg købte en kabelskinne på nettet, hvor man blev ret mopset over at jeg ikke ville bedømme dem på Trustpilot for noget så simpelt som at sende mig en kabelskinne, hvordan mon så virkeligheden er Nope, jeg ved hvad jeg har, og det er nok erkendelsen Redigeret af Hother - 07-Juli-2013 kl. 22:55 |
|||||
dpdk
Bruger Oprettet: 15-Maj-2013 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Men så synes jeg da du blander tingene sammen. Den service er jo så ikke en "Integra service". Det er et tilkøb til din integra reciever. Det ville du jo også kunnet have kunnet købt hvis der var tale om en reciever fra et andet mærke, men solgt af samme forhandler. Jeg kan så ikke se hvordan det er relevant at skrive: "Eksklusivt, sådan har jeg nok ikke lige set min Integra. Men luksus at have en forhandler der går op i, at jeg er tilfreds inden han går efter en opsætning. Og det betaler jeg sq gerne for." Det du omtaler her har så reelt intet med integra at gøre. Det har noget at gøre med at du synes at forhandleren/installatøren har ydet et godt stykket arbejde med opsætningen som du har tilkøbt som en separat ydelse. PS: Lad være med at så tvivl om at jeg kan sætte en reciever ordentligt op. Det ved du ikke noget om. |
|||||
Besvar | Side <1 1213141516 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |