|
Lenovo T520 reservedel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2013 kl. 20:03 |
Mit Lenovo Palmrest Assembly w/Smartcard nr. 04W1365 er flækket flere steder på min Lenovo T520 4242 W38. Er der nogen, der ved, hvor man kan erhverve et nyt? Kan godt finde det på nettet, men skal helt til USA eller Canada for at finde noget, der ligner. Er der ikke et sted i DK, hvor man kan rette henvendelse og købe. PC´eren er købt privat herigennem recordere.dk - derfor ingen support eller garanti.
Fra Lenovos egen supportside drejer det sig om denne reservedel: http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/detail.page?LegacyDocID=MIGR-76718#2
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv Lenovo Warranty and Repair Support Service 7010 5150
|
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay - det var hurtig respons. Tak for det - jeg prøver at ringe på mandag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |