|
JAMO SW 300 højtttalere til Samsung F8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel Johansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2013 kl. 10:48 |
Hej Forum,
Jeg har et par gamle man velfungerende JAMO SW 300 højttalere med subwoofer jeg gerne vil koble til min nye Samsung F8005 fladskærm - er det muligt og kan jeg slippe for min eksternme forstærker? Pfht Mikkel
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da det ikke et forstærker i højttalerne og ikke er højttalertilslutning på fjernsynet, kræver deten forstærker mellem fjersyn og højttalere.
Klaus |
|
![]() |
|
Mikkel Johansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
Hej Klaus,
Tusind tak for det meget prompte svar. Ser ud til at jeg må finde mig en anden løsningen - hvis der skal være tilpas meget WAF :) Mh Mikkel
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19679 |
En billig surroundreceiver med ARC puttet ind i et skab.....
Klaus Redigeret af KlausDM - 21-Juli-2013 kl. 11:41 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Køber din kone også sko, så de passer til din bil.
Død over WAF. Min kone foretrækker heldigvis god lyd over "design". |
|
![]() |
|
Hej Klaus,
Tak for svar - tror jeg har fundet en løsning hvor jeg kan bruge det hele :) Fremragende Tak Mh Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |