recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - folder i nyt lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

folder i nyt lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DadlenDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DadlenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: folder i nyt lærred
    Sendt: 10-August-2013 kl. 23:59
Har endeligt fået hængt mit nye lærred op. Det er et manuelt lærred, og jeg har lagt mærke til at Der er nogle svage folder i det. Sikkert fordi det har lagt rullet inde i længere tid.

Er det normalt og kan man gøre noget for at strække det ud.

endvidere bøjer siderne også en smule ind mod midten hvilket nok er som det skal være, men også her kan jeg se det bølger lidt når billedet panorerer.

Hvad gør man? håber nogle af jer med mere erfaring kan hjælpe lidt.

/René
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 07:19
Jeg kan høre på det hele at du har købt et billigt lærred.
du har fået hva du har betalt for desværre.

Dette er netop grunden til at folk køber tab-tension...
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af DadlenDK DadlenDK skrev:

Har endeligt fået hængt mit nye lærred op. Det er et manuelt lærred, og jeg har lagt mærke til at Der er nogle svage folder i det. Sikkert fordi det har lagt rullet inde i længere tid.

Er det normalt og kan man gøre noget for at strække det ud.

Som Strecker skriver, det er normalt for den type lærred, og du kan ikke gøre noget ved det.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DadlenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 19:20
Ok, trist. Vil dog mene at et lærred burde være fejlfrit uanset hvad.

Så hvis dette ikke er noget i mener fortager sig, så er det jo en reklamation.

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 19:26
Jeg vil ikke betragte det som en reklamationssag, sådan som du har beskrevet det. Hvis du har mulighed for det, kan du jo returnere det. Det næste du modtager vil sikkert have det samme problem i større eller mindre omfang. Sådan er det med den type lærreder.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 23:11
Selvfølgelig skal de ting man køber være fejlfrie, men dette er ikke en fejl, det er en egenskab ved den type produkt. Det lyder måske groft, men hvis du går på McDonalds er det heller ikke en fejl at bøffen ikke smager som en Kobe bøf.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2013 kl. 23:19
Jeg læste lige det oprindelige indlæg igen, og kan se at første gang må jeg have læst med hovedet under armen: folderne der er opstået af at lærredet har ligget rullet sammen vil formentligt aftage over tid. Men lærredet vil altid bølge lidt lodret. Beklager misforståelsen.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DadlenDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 00:05
Tak for svarene alle sammen.. Jeg ser tiden lidt an.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu