|
Lille højttalerløsning til TV/stue |
Besvar |
Forfatter | |
Predator232
Junior bruger Oprettet: 22-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-September-2013 kl. 16:14 |
Hej
Da jeg er flyttet sammen med kæresten, er der desværre ikke plads til mit sæt Dali højttalere, samt min receiver. Af denne grund søger jeg nogle små højttalere, evt. nogle aktive. Det skal lige siges at receiveren til nød kan være i TV møblet, men så skal der skæres hul bag i, hvilket vi helst ville undgå. Jeg har selv ledt lidt efter nogle aktive højttalere med mulighed for digital input + fjernbetjening, men har ikke umiddelbart kunnet finde noget. Pt. Kører vi en løsning med nogle logitech PC højttalere som er sat til vores Panasonic Plasma via hovedtelefonstikket, hvilket langt fra fungerer optimalt, da man skal ind i menuerne for at indstille volumen! Løsningen må meget gerne have en høj WAF! dvs. små højttalere og så må lyden komme i 2. række. Af denne grund skal det heller ikke være en kæmpe udskrivning, da det er en "nødløsning" indtil vi flytter lejlighed om 1 år eller 2, så ryger mit gamle sæt ind igen. På forhånd tak
|
|
loveduck
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
B&W MM-1
|
|
JBJ2205
Junior bruger Oprettet: 13-Marts-2013 Sted: Vejle Danmark Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige erhvervet mig Dali fazon sat.. Det vil jeg kalde en lille diskret højtaler! Og de er i hvid højglans, så kæresten vil måske ligefrem syntes de er pæne ;D Syntes hun hvertfald herhjemme!
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19524 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en soundbar.
Klaus |
|
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun være enig med Klaus.
Soundbar er løsningen, da lyden kommer i anden række, systemet skal være diskret, samt kun midlertidigt løsning. Altså soundbar, perfekt |
|
Denraretiger
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er budgettet og er der mere plads i tv møbel til højttalere eller hvordan? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |