recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Match/helix Plug&Play PP52DSP cutter lyden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Match/helix Plug&Play PP52DSP cutter lyden?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus Modsat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Modsat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Match/helix Plug&Play PP52DSP cutter lyden?
    Sendt: 03-September-2013 kl. 23:00
Hej er ny herinde.
ved ikke om den skal det!

Men sagen er den at jeg har monteret sådan en forstærker + en sub i min Citigo. Men den cutter lyden hvis jeg skruer lidt højt op for musikken(Ja skulle teste hvad det kunne) så cutter lyden og så kommer den igen efter 1 sek eller sådan noget.. Er det noget den skal eller er det en fejl?

Kan det være for at beskytte mine standart højtalere? (ja har ikke skiftet dem endnu)

Får den ikke strøm nok? Hvordan finder jeg ud af om den får strøm nok?

Har ikke rigtig været inde og pille i Indstillingerne endnu...
Til top
Valagar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valagar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 19:00
Hey...

Jeg har selv monteret en Plug&Play forstærker i min UP. Det er dog en Ground Zero forstærker... Den cutter ikke lyden. Den burde at få nok strøm, men hvis du vil være sikker, så har du sikkert en elektriker ven som hurtig kan checke det...

Med hensyn til højtalere. Hvor gammel er din citigo??? Hvis den er ny, så syntes jeg lige at du skal vente et halv års tid, så de kan blive spillet til, inden du overvejer at skifte dem ud... Jeg har selv skiftet mine baghøjtalere ud, hvilket jeg har fortrudt. Standard baghøjtalerne ryger hvertfald snart tilbage i min bil.
Med den plug&play forstærker spiller standardhøjtalerne faktisk godt...
Til top
Rasmus Modsat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Modsat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 22:27
Den er fra feb 2013 ;)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu