|
NUC Haswell på gaden |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
lasse65
Junior bruger Oprettet: 05-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2013 kl. 13:30 |
Har fulgt med i omtalen af de kommende NUC Haswell. Pludselig ser jeg nogle NUCs på Intels produktside, som vist ikke var der den anden dag. Er det mig der er tosset eller er dette ikke de to nye? |
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det må være dem.
Men der står "active fan" under CPU køling er det bare mig eller skulle den ikke være passivt kølet?
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Håber da den kommer til at være passivt kølet. Havde regnet med at bygge en XBMC boks med sådan en
|
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg havde også ventet til haswell kom, så håber da heller ikke der er en omgang blæsere i?
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
SandSand
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Funktioner
Tak(0)
|
De passive versioner kommer vel senere på året så. (håber)
|
|
ozimek
Bruger Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kommer de passive kun med third party kabinetter, hvor intel kun leverer mobo og CPU?
|
|
Hanzoy
Super bruger Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne også forestille mig at det er sådan det hænger sammen.
|
|
RangerJoe
Bruger Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen som ved hvornår de kommer i butikkerne?
Sådan en fætter er vist et must-have for min mande-hule....
|
|
SandSand
Funktioner
Tak(0)
|
Review: http://www.legitreviews.com/intel-nuc-kit-d54250wyk-review-the-nuc-gets-haswell-power_124251
De skriver bl.a. at Intel arbejder på et lidt større chassis med plads til en 2.5" SSD. Men er der nogen der kender til nogen 3rd party passive cases til de nye NUC som har plads til en 2.5" SSD ?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej SandSand. Det vil mindst en af de nye Gigabyte Brix have. 'It will also have a 2.5-inch SATA 3 Gb/s bay you can use to install a mechanical hard drive' Fra: Hilsen Carsten. |
|
SandSand
Funktioner
Tak(0)
|
csell:
De der brix ser da meget funky ud. Men de er vist ikke passivt kølede. Mailede til lige til Impactics som har lavet nogen fine passive kabinetter til de gamle NUCs, og fik at vide at de starter produktion af det første passivt kølede kabinet til D54250WYB i næste uge. Så må vi se hvordan det kommer til at se ud.
|
|
PsyCrow
Junior bruger Oprettet: 12-Juli-2010 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heysan Alle
så har dustinhome.dk haswell udgaver af NUC i butikken.. godt nok ikke FANless men jeg vil vove at påstå at det er minimalt som de støjer.. jeg kan ikke høre min NUC i3 (3 gen) :) /Psycrow
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |