|
Indstillinger aqf Cable Star Combo HD C 1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Habja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2013 Sted: Ballerup Danmar Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2013 kl. 14:01 |
Hej. Har fået ny Pc med Windows 7 og investeret
i en Cable Star Combo HD C 1. Har købt nyt kabel til kabeltv, men kan ikke
få nogen kanaler ind når jeg scanner. Har kontaktet Techni set i Tyskland og
afprøvet deres forslag uden held. Er absolut ikke superbruger, bare ganske
almindelig. Det er formodentlig nogle indstillinger
som ikke er korrekt, men hverken sælger eller YouSee har kunnet hjælpe. Nu prøver jeg her. Vh Hanne |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Til dem der ikke ved hvad det er: Carsten.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der står ikke noget man kan kloges af i det givne link. Er der ikke før man søger kanaler, nogen mulighed for at indtaste de søge parametre som er oplyst af You See, så den kan søge korrekt.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
En dims der opskalerer SD så det skulle blive HD. Ren voodoo...
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej Habja. Jeg har prøvet at surfe i et Tysk forum mens jeg spiste morgenmad. Flere i dette Tyske forum tror ikke på at TechniSat drivere virker. I hvert fald ikke med programmet MediaPortal. En har fået det til at virke ved at bruge drivere fra AzureWave, som sælger samme enhed under deres eget navn: Jeg tror dog at han bruger Win XP. En anden linker til nogle tidligere drivere: Jeg har checket. det er stadig muligt at downloade begges drivere, måske du skulle prøve? Jeg ved det ikke, men vil tro at det kræver at du af instalerer de nuværende drivere først. Du kan måske også prøve driverne fra AzureWave sammen med programmet MediaPortal? Jeg ved ikke hvor god du er til Tysk, så jeg har lavet et oversat link til dette forum: Og samme til dem der er bedre til Tysk: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Habja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2013 Sted: Ballerup Danmar Status: Offline Point: 3 |
![]() Tak for hjælp, men det virkede ikke. Nu returnerer jeg skramlet. Vh Habja
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10476 |
Jeg har selv haft den nævnte Cablestar tuner. Hos mig virkede den fint med DVBViewer, så det er nok softwaren det er galt med.
Hvis jeg var dig ville jeg ofre de 15 euro på den fulde version af DVBViewer.
Flemming
Redigeret af fltk - 24-September-2013 kl. 13:11 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10476 |
Hvad snakker du om? Det er en HD tuner.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hej Flemming.
Jeg har DVBViever TE2. Så jeg er ikke rigtig klar over, hvad det er jeg yderligere skal købe ! Hvilke indstillinger bruger du ? Vh. Habja
|
|
![]() |
|
Ovennævnte er en indskrænket version af DVBViewer. Derfor foreslår jeg at du køber den fulde version.
Prøv eventuelt at scanne med Transedit (fra DVBViewers medlemssektion) hvis den virker med TE2 udgaven. Ellers gør den med den fulde version, og den er som regel i stand til at finde kanalerne der hvor der er problemer, da man bl.a. kan sætte den til at foretage en blindscan.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |