|
En tråd om ALT der vedrører spil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2013 kl. 20:51 |
Titlen siger det hele, men jeg skal nok lige specificere.
Der har nogle gange nu være tråde på forummet der er blevet "derailed" pga. snak om alt muligt andet og der er folk der har bedt os andre om at smutte. Desuden er der sikkert også tidspunkter hvor man har noget på hjertet men ikke føler at det er relevant at lave en ny tråd for. Derfor har jeg lavet denne tråd. Det er til alt muligt, så længe det bare på en eller anden måde omhandler spil. Der er ikke nogen specifikke emner, folk kan snakke om lige præcis det de har lyst til. Det er ikke meningen at jeg vil lave én tråd hvorefter i andre så ikke må lave nye tråde, men lige umiddelbart tænker jeg at det kan være fint nok med en tråd hvor man kan snakke om alt muligt uden at irritere andre. Så her kommer noget helt tilfældigt bare for at få tråden i gang: Hvilket spil/spilserie har i denne generation (dvs. fra 2005 til nu) haft den bedste historie? - Personligt vil jeg sige Mass Effect serien. Hvis det ikke lige var for 3'eren havde serien været perfekt. Jeg kan huske at jeg havde forudbestilt ME1 før jeg havde fået min Xbox 360 20GB premium. Det var en lidt alternativ fornemmelse at have spillet før konsollen. Spillet levede heldigvis op til mine forventninger og selvom 2'eren efter min mening var lidt fladt så håbede jeg at 3'eren ændrede på det og fik samlet alle trådende. Desværre blev det bare gjort på en halvhjertet måde så spillet endte med at skuffe. Jeg skal dog have prøvet 3'eren igen på et tidspunkt, med DLC. Jeg synes at universet var fantastisk og op indtil slutningen på 3'eren var det hele stadigvæk godt. Så overall er det stadigvæk en af mine bedste spil-historieopleveler (på trods af slutningen). Ellers er jeg faktisk lidt usikker på hvad det ellers skal være. MGS4 måske? ![]() Hvad synes i ? |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er svaert at vaelge et - pga. saa forskelligartede temaer.
For mig staar MGS serien dog stadig paa toppen - selvom jeg stadig ikke har styr paa hvem er hvem. Daarlig hukommelse. Der er dog ogsaa DEAD SPACE og UNCHARTED og her for nylig THE LAST OF US. Alle fremragende spil, der er fortalt godt ud over det saedvanlige.
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |